דוקר את הצעירה בגבה - ונמלט: תיעוד הפיגוע ברמלה

בתיעוד נראה המחבל דוקר את הצעירה, בת 18, בגבה סמוך לשוק בעיר - ולאחר מכן נמלט מהמקום. מצבה של הפצועה קשה, הדוקר נורה למוות על-ידי אזרח. במשטרה הבהירו: "החשוד פעל לבדו ואין מעורבים נוספים באירוע או חשודים שטרם נתפסו"

זמן צפייה: 00:11

המשטרה פרסמה היום (שבת) תיעוד מהפיגוע אתמול ברמלה, שבו נראה המחבל דוקר את הצעירה בת ה-18 בגבה - ונמלט מהמקום. במשטרה הבהירו כי החשוד פעל לבדו ואין מעורבים נוספים באירוע או חשודים שטרם נתפסו, הצעירה שנדקרה מטופלת בבית החולים אסף הרופא ומצבה מוגדר קשה. הדוקר נורה למוות על-ידי אזרח.

זירת הפיגוע ברמלה
זירת הפיגוע ברמלה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

השר לביטחון לאומי בן גביר עדיין מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם אחרי שהתהפך עם רכבו אמש ביציאה מזירת הפיגוע ברמלה. בן גביר אמר בזירת האירוע: "האירוע הזה הוכיח שוב שנשק מציל חיים. נמנע כאן בנס גדול אירוע עם הרבה יותר נפגעים, וחלילה גם עם הרוגים. אני קורא לנתניהו ליישם את מדיניות ממשלת הימין".

רכבו ההפוך של השר בן גביר בזירת התאונה ברמלה
רכבו ההפוך של השר בן גביר בזירת התאונה ברמלה
הרכב של השר בן גביר שהתהפך סמוך לזירת הדקירה ברמלה
הרכב של השר בן גביר שהתהפך סמוך לזירת הדקירה ברמלה
בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה, לפני שנפצע בתאונה
בן גביר בזירת הפיגוע ברמלה, לפני שנפצע בתאונה | צילום: ג'מאל עווד, פלאש 90

קודם לכן דיבר עם השר האזרח שנטרל את המחבל, וסיפר על רצף האירועים: "רדפתי אחריו, ראיתי אותו רץ עם הסכין. צעקתי לו בערבית לעצור, אבל הוא המשיך לרוץ. לא רציתי לירות בו בהתחלה, כי פחדתי לפספס ולפגוע בעובר אורח. הצלחתי בסוף להשיג אותו בריצה, והוא עבר ליד אישה מבוגרת. יריתי בו כדור אחד, והוא נפל".