שיחת שרה נתניהו ומלניה טראמפ: "רוב העם אוהב אותנו, התקשורת לא"

רעיית ראש הממשלה שיבחה את רעיית נשיא ארה"ב - ובתוך כך עקצה את התקשורת: "דיברנו קודם על כמה שאת נפלאה, לא כמו שהתקשורת מתארת"

לחיצת היד בין משפחות טראמפ ונתניהו
לחיצת היד בין משפחות טראמפ ונתניהו | צילום: לע"מ

בטקס קבלת הפנים לטראמפ בנתב"ג, החליפו טראמפ ונתניהו ורעיותיהם מספר מילים ולחישות - שנקלטו במצלמות וחשפו טפח לקשר האישי בין השניים. בין השאר אמרה שרה נתניהו למלניה טראמפ כי "רוב העם בישראל אוהב אותנו, שלא כמו התקשורת" - וטראמפ השיב בהומור: "יש לנו הרבה במשותף".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

666

עם ירידתם של בני הזוג טראמפ מהטיסה הם התקבלו על ידי הנשיא ריבלין ורעייתו. ריבלין אמר: "כבוד גדול לפגוש אותך" ורעייתו נחמה הוסיפה: "נחמד לפגוש אותך, ברוך הבא לישראל". לאחר מכן אמר טראמפ לנתניהו "שלום ידידי" ונתן נשיקה על לחיה של שרה נתניהו, וראש הממשלה השיב לו "ברוך הבא חברנו הטוב". השניים החליפו בדיחות, ככל הנראה על ריקוד החרבות בו השתתף טראמפ בערב הסעודית, ושרה נתניהו הוסיפה: "אתה בין חברים".

לאחר מכן, בהליכה על השטיח האדום, אמרה שרה נתניהו כי מדובר ב"יום חם". בעלה התבדח עם טראמפ ואמר: "יש המון כללי טקס, אבל אנחנו אף פעם לא יודעים מהם הם. אף אחד לא יודע, אני חושב שהם פשוט יגידו לנו איפה לעמוד".

המנהיגים בנתב''ג
המנהיגים בנתב''ג | צילום: רויטרס

מלאניה טראמפ שאלה את רעיית ראש הממשלה: "אנחנו נראה אותך יותר מאוחר?" ונתניהו השיבה לה: "כן, אתם תלכו לכותל ואנחנו נתראה". שרה נתניהו החמיאה לה: "ראיתי אותך כל יום, ראיתי כמה את נפלאה, אנחנו אוהבים אותך, דיברנו קודם על כמה שאת נפלאה, לא כמו שהתקשורת מתארת. אני מדברת עלייך בכל מקום". ראש הממשלה הוסיף כי הוא ערב לכך ששרה נתניהו מדברת רבות על מלניה טראמפ באהדה.

לחיצת היד בין משפחות טראמפ ונתניהו
לחיצת היד בין משפחות טראמפ ונתניהו | צילום: לע''מ

לאחר מכן אמרה שרה נתניהו: "רוב האנשים בישראל, שלא כמו התקשורת, אוהבים אותנו וכך גם אתכם" וטראמפ השיב: "יש לנו הרבה במשותף". שרה נתניהו סיכמה את השיחה ואמרה: "אנחנו כמו דונלד, זו אותה תקשורת"
."

אני חושבת שהיית נפלאה, אנחנו נדבר על זה בהמשך. בהדסה (בית החולים) מאוד נרגשים לקראת הביקור שלך", הוסיפה רעיית ראש הממשלה. "נתראה בקרוב, ביי". נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר אז לרעייתו מלניה: "את הולכת לעשות חיים".