שידור ישיר מגמר ליגת האלופות - יובנטוס נגד ריאל מדריד

אלופת איטליה ואלופת ספרד ניפגשות בגמר ליגת האלופות. האם ריאל תזכה בפעם השנייה ברציפות בתואר החשוב ביותר? (שידור ישיר באתר ובערוץ 2, החל מ-21:45)

אז מי יותר טובה - אלופת איטליה או אלופת ספרד?

אצטדיון המילניום בקארדיף יארח בשבת את יובנטוס וריאל מדריד, שתי הקבוצות שהגיעו למעמד היוקרתי ביותר בעונת הכדורגל - גמר ליגת האלופות – אשר ישודר לצפייה ישירה באתר רשת. (שידור ישיר בערוץ 2 ובאתר, החל מ-21:45).

האם ריאל מדריד תצליח לעשות את מה שאף קבוצה לא הצליחה עד כה - זכייה שנייה ברציפות בתואר החשוב ביותר בכדורגל האירופאי? ריאל תנסה להשלים זכייה שלישית בארבע שנים ו-12 בסך הכל, אל מול יובנטוס, שזכתה פעמיים בתואר אבל גם מחזיקה בשיא שלילי - הקבוצה שהפסידה הכי הרבה פעמים במעמד הגמר, בסה"כ 6 פעמים הסתפקו האיטלקים במדליות הכסף.

ריאל מדריד, שזכתה לפני כשבוע באליפות ספרד לאחר פוטו פיניש דרמטי מול היריבה המושבעת ברצלונה, הגיעה לגמר לאחר שעברה ברבע הגמר בצמד משחקים את באיירן מינכן, ובחצי הגמר ניצחה את היריבה העירונית שלה בדרבי מרתק מול אתלטיקו מדריד- כשהגומלין גם היה המשחק האירופאי האחרון ששוחק באצטדיון המיתולוגי "ויסנטה קלדרון", שייהרס בסיום העונה.

יובנטוס הצליחה להפיל לקרשים ברבע הגמר את הטוענת הגדולה לכתר, ברצלונה של ליאו מסי, לאחר 3-0 ענק במגרשה הביתי, ובתום 0-0 איטלקי קלאסי במשחק הגומלין בקאמפ-נואו זכתה בכרטיס לחצי הגמר. בשלב זה הכניעו האיטלקים את הסנסציה של העונה, מונאקו - אלופת צרפת הטרייה של קיליאן אמבפה הכשרוני.

האם כריסטיאנו רונאלדו יחתום שנה מופלאה מבחינתו עם תואר אלוף אירופה? מן הצד השני, האם השוער האגדי ג'יאנלואיג'י בופון יצליח לשים ידו על הגביע עם האוזניים הגדולות? גונזאלו היגוואין מול רונלאדו, סרחיו ראמוס מול בונוצ'י, זינאדין זידאן (שיישחק מול האקסית שלו) ובצד השני מאסימו אלגרי - ההתקפה הקטלנית ביבשת מול הגנת הברזל.