הערב ב-21:30 : ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד ב-HD

המחזור השישי של ליגת האלופות יפגיש את ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד למשחק מסקרן ומותח. שידור חי בערוץ 13, רביעי 21:45

ליגת האלופות, ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד

ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד יפגשו הערב (21:40, שידור ישיר בערוץ 13 – HD בחינם, שידור ישיר סימולטני באתר ובאפליקציית "רשת") למשחק במסגרת המחזור האחרון של בית 8, בשלב הבתים של ליגת האלופות. שתי הקבוצות כבר יודעות כיצד יסיימו את הקמפיין – ושתיהן קיוו ליותר. ריאל מדריד אמנם הבטיחה את מקומם בשלב הבא - שמינית הגמר, אך תעשה זאת מהמקום השני בלבד – כשטוטנהאם האנגלית תסיים ראשונה.

טוני קרוס | צילום: פייסבוק

עבור דורטמונד מדובר באכזבה קשה בהרבה, שכן היא במקרה הטוב תסיים שלישית ותמשיך את הקמפיין האירופאי בליגה האירופאית, או אפילו תודח ותסיים את העונה האירופאית שלה מוקדם מהצפוי. דורטמונד, ללא ספק אחת מהקבוצות הבכירות באירופה בשנים האחרונות, נמצאת בתקופה לא טובה. הקבוצה ניצחה 1 מתוך 10 המשחקים האחרונים, ובהחלט רוצה לסיים בטעם טוב ובמקום בליגה השנייה בחשיבותה באירופה בסיום הערב הזה. מן הצד השני, גם ריאל מדריד לא התחילה את העונה בצורה המצופה ממנה, וממוקמת רק רביעית בליגה המקומית, כשברצלונה, ולנסיה והיריבה העירונית אתלטיקו מדריד- מקדימות אותה.

כריסטיאנו רונאלדו | צילום: פייסבוק

מאמן ריאל, זינאדין זידאן, יבצע רוטציה עמוקה בהרכב הערב, שכן לריאל מצפים אתגרים רבים בזירה המקומית בתקופה הקרובה, ובעיקרם המשחק הגדול- אל קלאסיקו, מול היריבה המושבעת מקאטלוניה. גם עבור הכוכב הגדול של הבלאנקוס, רונאלדו, מדובר בפתיחת עונה לא טובה. הכוכב הפורטוגלי הבלתי מעורער נעדר מ-4 משחקים בתחילת העונה בשל הרחקה, והצליח לכבוש רק שער 1 ב- 14 משחקים! בלה-ליגה מתחילת העונה, נתון בלתי נתפס מבחינתו. אם בכל זאת מחפשים חדשות טובות עבור מדריד, הרי שמדובר בחזרתו של הוולשי גארת' בייל להרכב בליגת האלופות, לראשונה מאז ספטמבר. בריאל מאוכזבים מאוד מכמות הפציעות של השחקן שהגיע מטוטנהאם בקול תרועה רמה, ואף נשמעים דיבורים על פרידה קרובה- אולי בקיץ הקרוב, אז בייל יחזור לממלכה בה היה שחקן מוביל. במסגרת הרוטציה של זידאן, מי שיראו דקות הם מרקו אסנסיו, מאתיו קובצ'יץ', נאצ'ו, ואשרף קרימי. בצד הגרמני, רשימת הפציעות והנעדרים היא באמת בלתי נגמרת, וכוללת בין השאר את מריו גצה, גונזאלו קאסטרו, ומרקו רויס, כשפייר אמריק אובמיאנג הוא הדמות הבולטת בחוד הגרמני.

פייר אמריק אובמיאנג | צילום: פייסבוק

אם לשפוט לפי נתונים היסטוריים, צפוי לנו ערב מרתק- ממוצע הכיבושים ב- 17 המשחקים האחרונים של הבלאנקוס בליגת האלופות הוא 2.5 שערים למשחק, כשגם ב-8 מתוך 10 המשחקים האחרונים של ריאל נגד דורטמונד הובקע מספר דומה של שערים. נתון מעניין נוסף: ב-7 המשחקים האחרונים בין הצדדים בליגה הבכירה של אירופה, הגרמנים נכשלו והפסידו מול הבלאנקוס.