חכם וזול: הטלפונים הסלולרים שיעלו לכם עד 1,000 שקל

לא לכל אחד מתאים להוציא אלפי שקלים על טלפון סלולרי ויש לא מעט מכשירים משתלמים במחירים נמוכים. הדר אביאל עם המכשירים המומלצים

זמן צפייה: 07:13

בתקופת הקורונה למדנו לא לבזבז הרבה כסף, ולחשוב בהיגיון כלכלי. לא לכל אחד מתאים להוציא 3,000 או 4,000 שקל על טלפון ויש לא מעט מכשירים טובים שאפשר למצוא במחירים נמוכים. הנה כמה דוגמאות.

LG ה-K61

חברת Lg השיקה את המכשיר החדש ה K61 - סמארטפון חדש במחיר משתלם למכשיר K61 ישנה תצוגה חדה במסך 6.53 אינץ'.

המכשיר מגיע עם נפח אחסון גדול מאוד של 128GB.

המכשיר מגיע עם סוללה חזקה של ויכולת טעינה מהירה (תכונה בתוך המכשיר).

הסאונד במכשיר מספק צליל חזק ואיכותי לחוויית צפייה ושמיעה מהנה.

מכשיר אידיאלי לכל מי שרוצה מצד אחד מכשיר טוב, שעושה את העבודה, יודע לצלם, ונוח לשימוש, ובמחיר מאוד משתלם.

מחיר: 1,000 שקל.

עוד בנושא

בעקבות הקורונה: אנשים שהמציאו את עצמם מחדש

לא חזרתם מהחל"ת? קורסים חינם ללימודים מהבית

יוזמה: תספורות לאזרחים ותיקים ללא עלות

לוק מחמיא: טרנד כריות הכתפיים חוזר

Galaxy A51

במבט ראשון מאוד קשה להבחין כי מדובר במכשיר שוק ביניים. סמסונג אימצה עבור Galaxy A51 את רוב מאפייני העיצוב של מכשירי הדגל שלה.

ערכת ההפעלה של Galaxy A51 היא אנדרואיד 10 עם הממשק החדש והאחרון של סמסונג, ה-One UI 2.0. זהו הממשק הקיים גם במכשירי הדגל של החברה כך שבהיבט הזה ממש שלא נשארים מאחור. זה כמובן גם אומר שאפשר ליהנות משלל החידושים האחרונים כמו שימוש בממשק מחוות במקום הכפתורים וירטואליים בחלק התחתון, או ניצול של המצב התצוגה הכהה להצגת גווני שחור במערכת ההפעלה והאפליקציות ועוד. לא נדיר היום לראות מערכים מרובי מצלמות במכשירים זולים, אבל ל-Galaxy A51 יש לא פחות מארבע מצלמות. שתי המצלמות העיקריות במערך ואלה השימושיות יותר הם הראשית עם חיישן 48 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, כשלצידה זו שמצוידת בחיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה אולטרה-רחבה.

מחיר: 1,100 שקל (ניתן להשיג גם ב -1,000).

Xiaomi Redmi Note 9S

מכשיר הפרימיום-ביניים החדש של שיאומי בישראל, Redmi Note 9S מצויד במערכת השבבים Snapdragon 720G, הכוללת 8 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.3GHz, יחד עם מאיץ גרפי מדגם Adreno 618, ומיוצרת בהליך ייצור 8nm מתקדם.
לצד השבב המתקדם, המכשיר מצויד בסוללה בעלת נפח ענק של 5020mAh, עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 18 וואט. מטען מהיר מגיע באריזה ללא עלות נוספת. ה- S9 Note מציג חיי סוללה ארוכים במיוחד הודות לסוללה הגדולה, צריכת חשמל משופרת וטכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) חדשות.

ה-Redmi Note 9S מגיע עם מסך ראשון מסוגו עבור הסדרה הפופולרית: מסך DotDisplay בגודל 6.67" אינץ׳, ברזולוציית Full HD Plus ובשילוב חור קטנטן עבור המצלמה הקדמית. המסך החדש מאפשר את צמצום השוליים, ויוצר יחס מסך-גוף של-91 אחוזים. הרדמי נוט 9S עוטה זכוכית הגנה מוקשחת מסוג Gorilla Glass 5 בחלקו הקדמי והאחורי, וכולל קורא טביעות אצבע ביומטרי המשולב בכפתור הנעילה.

יכולות צילום ייחודיות - ה-Redmi Note 9S מציע מערך צילום מרובע ומרשים במיוחד בגבו, הכולל: מצלמת 48 מגה פיקסל ראשית עם חיישן בגודל 1/2 אינץ׳, מצלמת 8 מגה פיקסל עם זווית צילום סופר-רחבה, חיישן ייעודי לצילומי מאקרו ברזולוציה של 5 מגה פיקסל וכן מצלמת עומק ברזולוציה של 2 מגה פיקסל.

מחיר: 999 שקל.