פעילות התנדבותית בלקט ישראל

בואו לעזור לעמותה לסייע לנזקקים ברחבי המדינה

ארגון לקט ישראל משמש כתובת אחת לכל צורכי הביטחון התזונתי של כ-189 עמותות ומוסדות לנזקקים באמצעות הצלת עודפי מזון והעברתם לנזקקים ברחבי הארץ. הארגון מספק בכל שבוע מזון בריא ותמיכה ל-140,000 נזקקים.

 

 

קטיף ירקות ופירות למען נזקקים
הפעילות מתקיימת בימים א'-ה', ויום ו' בתיאום מראש, בין השעות 8:00-16:00, בשני מוקדים: מושב נהלל בעמק יזרעאל, ובשדה חקלאי סמוך לקבוצת שילר. הפעילות אורכת כשעתיים ומתאימה כפעילות גיבוש לארגונים.
";;ליקוט לשולחן";;: פעילות איסוף ארוחות מבושלות וטריות עבור נזקקים
מדי שבוע אוספים מתנדבי לקט ישראל עשרות טונות של מזון, שאחרת היה נזרק או מושמד. מחלקת איסוף ";;ליקוט לשולחן";; פועלת לאיסוף ארוחות מבושלות מאולמות אירועים, בתי מלון, חדרי אוכל מוסדיים וקניונים. מייד לאחר איסוף המזון המתנדבים מעבירים את המזון לאחת העמותות באזור הפעילות. איסוף המזון יכול להתבצע כפעילות ארגונית או כפעילות עצמאית.

הכנת כריכים לילדי ביה";;ס
מתנדבי לקט ישראל מכינים מעל מיליון כריכים בשנה המחולקים ב-110 בתי ספר בישראל. במסגרת פעילות זו המתקיימת בשעות הבוקר במחסן הלוגיסטי של לקט ישראל ברעננה, המתנדבים מכינים את הכריכים ומעבירים אותם לבתי הספר באזור. פעילות זו מצריכה התחייבות מצד הארגון להתנדבות קבועה אחת לחודש, וכוללת גם מימון חלקי של עלות מוצרי המזון על-ידי הארגון. הפעילות מתקיימת בשעות 7:15-9:15ומתאימה ל5-8 מתנדבים בכל פעם. כמו כן, קיימת אפשרות ";;לאמץ";; ביה";;ס אשר נמצא בסמוך למשרדי הארגון (בהתאם לצורך). ";;אימוץ";; זה כולל את מימון הכריכים, הכנתם והעברתם לביה";;ס במהלך שנת הלימודים (אחת לשבוע או יותר).

מיון ואריזת פירות וירקות במרכז הלוגיסטי ברעננה
לאורך השנה ניתן להגיע למיון ואריזת פירות וירקות במרכז הלוגיסטי של לקט ישראל ברעננה. הפעילות מתאימה לעד 20 משתתפים בכל פעם, ומתקיימת בימים א-ה בין השעות 10:00-16:00.
כל הפרטים נמצאים באתר שלנו, במייל Leket@leket.org , בטלפון
09-7441757 שלוחה 202 וכן באפליקציה.