מיזם חדש: מורה פרטי באינטרנט

אמא לשלושה החליטה להביא את השיעורים הפרטיים לשנת 2017 והקימה מערך אינטרנטי לעזרה בשיעורים במחירים לכל כיס

זמן צפייה: 07:27

לפני שנה, בנה של רונית שמאי שוורץ מגבעתיים נזקק לכמה שיעורים בערבית. חברתה ספרה לה על תיכוניסטית ממודיעין שמלמדת את בנה, אך המרחק היווה בעיה. לכן רונית הציעה לה לעשות שיעורים פרטיים לבנה דרך התוכנה שהרכיבה. "משם זה התגלגל, למורה אחרת למתמטיקה, שלוקחת רק 100 ש"ח, מחיר מצחיק במונחי אזור המרכז. ואז החלטתי שאני מביאה את הבשורה".

בשנת 2003 ייסדה את RS-Techmarketing, במסגרתה סייעה לחברות הייטק וסטארט-אפים, בניהול מוצרים ושיווק, ובבניית שותפויות עם חברות וחוקרים אקדמאים בחו”ל עבור פרויקטי מחקר משותפים. "כך בעצם למדתי שאפשר לעבוד מהבית, עם המון אנשים מכל העולם, וממש לכתוב ולבנות פרויקטים יפים ביחד, הכל מרחוק, מהמחשב בבית", סיפרה רונית.

"כיום אני אוספת מורים מומלצים מכל הארץ, בעלי תואר אקדמי רלבנטי וניסיון, שיש להם סיפורי הצלחה. מראיינת אותם ואת ממליציהם, ומעלה לאתר", מספרת רונית.

מעל 30 שנים של מחקרים מראים כי התלמיד המודרך פרטני, הממוצע, מראה ביצועים טובים יותר מאשר שאר התלמידים. כמו שאימון כדורסל משפר את כישורי הכדורסל, תרגולי הנגינה בגיטרה משפרים את כישורי הנגינה בגיטרה וכו'. "אנו בעד 'לתפוס בעיות כשהן קטנות', לפני שיגדלו לבעיות גדולות שיגררו לאורך השנים. לבעיות כאלו, יש גם פתרונות קלים ולעתים גם זולים יותר", סיכמה.