להתגלגל במוזיאון תל אביב

אחרי ניו יורק, קליבלנד ושיקאגו, גם תל אביב נכנסת לטרנד סיור מוזיאונים מיוחד להורים עם עגלות תינוק. בואו להתגלגל במוזיאון

זמן צפייה: 00:43

יוזמה חדשה של עיריית תל-אביב-יפו, בשיתוף עם מוזיאון תל אביב לאמנות, מציגה סיור מיוחד להורים עם עגלות בחופשת לידה. הסיור, שנערך לראשונה בישראל, מיישר קו עם המגמה העולמית בדומה למוזיאונים הגדולים ברחבי העולם.

כחלק ממחקר אשר נעשה בצוות החדשנות העירוני למענה על פתרונות ליוקר המחייה, הוחלט להתמקד בקבוצת היעד הורים צעירים לילדים בין הגילאים 0-3. מהמחקר התגלה שיוקר המחייה אצל הורים לילדים בין הגילאים 0-3 הוא הנטל הכלכלי הגדול ביותר. 72% מההורים בגיל הזה ויתרו על פעילויות עקב שיקולי תקציב.

סיור עגלות במוזיאון תל אביב
סיור עגלות במוזיאון תל אביב | צילום: גיא יחיאלי

היוזמה מאפשרת להורים בחופשת לידה, ליהנות עם התינוק בפעילות תרבותית המיועדת הן לבוגרים והן לתינוקות. הסיור יכלול ביקור מודרך בתערוכה "בנוגע לאפריקה", וסדנת "מתפתחים בקצב אפריקאי" פעילות התפתחותית של תנועה ומוזיקה המותאמת לגילאי 0-6 חודשים.

החלק הראשון של הסיור כולל ביקור מודרך בתערוכה "בנוגע לאפריקה", התערוכה הקבוצתית המקיפה המציגה אמנות עכשווית הנוצרת באפריקה, או מתייחסת ליבשת מלאת העוצמה. בחלק השני של הסיור מתקיימת סדנת 'מתפתחים בקצב אפריקאי' - פעילות התפתחותית-מוסיקלית עם שירה, נגינה, תיפוף וריקוד בקצב אפריקאי.

למחזיקי דיגיתל יש מחיר מיוחד (חד פעמי) של 20 ₪, ומספר המקומות מוגבל. אז למה אתם מחכים?

עוד באסיפת הורים

לינה משותפת עם התינוק: בעד או נגד?

כך תשכנעו את הילדים לאכול ירקות

מה פשר התנועה המוזרה שהילדים שלכם עושים?