בייבי שיק: ילדים פאשניסטים ברשת

זה לא חדש שתמונות של ילדים פאשניסטים הם סרטוני החתולים המנגנים החדשים, אז הנה לקט של כמה מהילדים הכי קוליים שיש, המיוחסים ובני התמותה - מצמד תאומים שהם אייקון אופנה לכל דבר, דרך ילדה בת שש שהיא מעצבת אופנה אלטרנטיבית ועד לבנות של קים קרדשיאן וביונסה. מודל לחיקוי או סוג של פתטיות?

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

פאשניסטה בת ארבע: לונדון סקאוט מוכיחה שזה לא הגיל, זה התרגיל

להשתכשך בארגז החול? לקפץ בהופעה של מיכל הקטנה? לצפות בסרט "דץ הבלץ"?! הצחקתם אותה. ללונדון סקאוט בת הארבע יש תוכניות אחרות (והיא, אגב, מממשת אותן מאז שהייתה בת שלוש).

 

ברקע ניצבת לה כמובן אם דוחפת שפתחה עבור הבת חשבון אינסטגרם ובלוג מצליח - וזה עבד כבמטה קסם, שכן לונדון חתומה כבר תקופה ארוכה בסוכנות דוגמנות נחשבת המתמחה בילדים, והיא נהנית מלא פחות מ-118 אלף עוקבים. לא רע בשביל בת ארבע, אה?

 

אין ספק, החיים מחייכים ללונדון, וכמו כל פאשניסטה שמכבדת את עצמה - בחשבון שלה תוכלו למצוא שלל תמונות של אוכל מוקפד, פריימים שמתרכזים באפרו שלה (שמתכתב עם האפרו של האם), שלל תמונות בבריכה, וכמובן - אינספור לוקים ממכרים שכאילו נשלפו מ"ווג קטנטנים". הסטייל המוקפד וההורס של לונדון ממש לא מותאם לילדות קטנות בלבד, אלא כזה שישמח כל נערה ואישה. וזה כנראה סוד הקסם - כמו גדולה, רק בקטן.

 

https://www.instagram.com/scoutfashion/

 

עפנו על: האאוטפיטים המושלמים והאטיטיוד הכי קול בעיר!

 

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

Fashion Kids- הילדים ההיפסטרים שמשתלטים על העולם

הילדים של Fashion Kids!בראשית קם לו העמוד Fashion Kids והכריז כי יום יבוא וילדים היפסטרים ישתלטו על העולם! טוב, לא בדיוק - אבל הילדים החמודים והמגוונים בעמוד הזה מוקפדים, שיקיים ומלאי טעם טוב (כמו גם מוכיחים שהכל נראה טוב יותר באריזה מוקטנת).

 

ילדונת בסקיני ג'ינס צהובים, אחרת במעיל טרנץ' אירופאי, נוספת בשמלת ערב מוקפדת עם קלאץ' תואם וילד חמוד עם וסט קולי וכובע עם הדפס של באטמן. ויש גם שמלות סימטריות, כובעים הורסים, פריטי וינטאג' וילדות בנות חמש ששמות יד על המותן כמו דוגמניות מן המניין. מה נגיד לכם, שלושה מיליון וחצי עוקבים לא טועים: ילדים היפסטרים מתלבשים הם כמו תמונות של גורי כלבים.

 

גזעיים!https://www.instagram.com/fashionkids/


עפנו על: הכל! תארזו לנו חמישה ילדים היפסטרים לדרך.

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

נורת' ווסט מציגה: קולקציית תיקי יד ושכמיות פרווה

קולקציית תיקי יד, תכשיטים בשווי מיליון דולר, נעלי עקב, מעילי פרווה אמיתית, כתר יהלומים, בגדי מעצבים ופריטים בשווי של עשרות אלפי דולרים - רשימה חלקית בלבד ולחלוטין אינה מייצגת של הדברים שיש בארון של נורת' ווסט בת השנתיים, בתם של קים קרדשיאן וקנייה ווסט.

 

נורת' הקטנה היא פאשניסטה מדופלמת שכבר הספיקה להצטלם להפקות אופנה נחשבות - הראשונה שבהן הייתה, אגב, כבר בגיל שמונה חודשים למגזין  CR Fashionשל קארין רויטפלד. בהמשך הגיעה הפקת האופנה המשותפת עם ההורים ב"ווג", ובין לבין צפינו באינספור לוקים גרנדיוזיים של נורת' הקטנה (שוב ושוב, למשל, כשהיא נגררת עם אמא ואבא לספסל בשורה הראשונה בתצוגות נחשבות).

 

ככה זה כשההורים שלך הם אולי הזוג המפורסם ביותר בעולם עם עשרות מיליוני עוקבים באינסטגרם ובכלל. לחיי הפאשניזם נולדת.

 

שווה להציץ בחשבון של אמא קים:

https://www.instagram.com/kimkardashian/

 

עפנו על: הביטחון העצמי. זה מאבא או מאמא?

 

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

ככה זה כשיש שניים:M and D עושים את זה נכון!

התאומים הזהיםM and D  לא באמת צריכים שמות פרטיים עם כל כך הרבה סטייל. בחשבון אינסטגרם קולי להחריד, השניים מציגים סגנון מחויט וגם אורבני והרבה אופנת רחוב, עם כריזמה בכמויות. חגורות מרהיבות, שעונים בומבסטיים, נעלי מוקסין, אינסוף חליפות מוקפדות - כך שמה הפלא שהם נראים כמו ראפרים מצליחים שבשעות הפנאי הם גם אנשי עסקים ממולחים? העובדה שלא ידועים פרטים רבים על השניים רק מוסיפה לווייב הקולי. אגב, יש להם כ-150 אלף עוקבים, והיד עוד נטויה.

 

https://www.instagram.com/2yungkings/

 

עפנו על: על מה לא?

 

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

מעצבת אופנה וזעירה: מייהם בת השש מחקה את שמלות האופנה של הסלבס!

השם הוא סידני קייזר, אבל אתם יכולים לקרוא לה מייהם. מה, אתם רוצים לומר לנו שלעולל שלכם אין כינוי?
בכל אופן, את חשבון האינסטגרם המצליח של מייהם פתחה עבורה, מה אתם יודעים, גם כן אמה - צלמת במקצועה. הקונספט פשוט: לאחר אירוע שטיח אדום כזה או אחר, השתיים יוצרות שמלה מנייר ומייהם מצטלמת עם יצירת החיקוי. איך זה קורה בדיוק? מייהם בת השש עובדת על אפליקציה בסמארטפון שעוזרת לה לעצב, ובעזרת התושייה של אמה הן הופכות את כל העסק למוחשי. מה שנקרא: למי אמרתם לרשום את החשבונית?!

https://www.instagram.com/2sisters_angie/

עפנו על: ההומאז' המדויק לטיילור סוויפט!

 

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

חי כמו מנכ"ל: קורי בן ה-11 לא מאמין בחליפות פוטר!

בין שלל הילדות האופנתיות, ישנו גם ילד אופנתי במיוחד - שמככב באינסטגרם עם למעלה מ-35 אלף עוקבים, ווייב של כוכב קולנוע וקוליות מעוררת פליאה. לילד הזה קוראים קורי נייבס והוא בן 11  ומלבד העובדה שהוא המנכ"ל של חברת עוגיות (מה שקראתם), יש לו סטייל מפיל.

 

לא, לא תמצאו אצלו חולצות עם הדפסים של בובספוג או ברמודות צבעוניות. קורי מעדיף הרבה יותר את הסגנון המעונב, והוא מקפיד להתהדר בחליפות מחויטות משובחות, משקפי ראייה מסוגננים, סריגים מתוחכמים ופחות או יותר - האפרו המגניב ביותר ביקום. אמנם אחרי הצצה מאסיבית בתמונות של קורי ברצף מרגישים שהכל מוכר מדי וקצת נראה אותו הדבר, אך עדיין - בהחלט שווה הצצה.

 

https://www.instagram.com/mrcory/

 

עפנו על: האפרו הזה! אפשר גם?

 

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם

בלו אייבי נוצצת: עם ובלי קשר לייחוס!

כשאת הבת של ביונסה וג'יי.זי, החיים הם זר של שושנים (משל היית בתם של קים וקניה. היוש נורת'). מהומאז'ים למייקל ג'קסון, דרך איפור מוקפד, ז'קטים עליהם רקום שמך ועד לשמלות מופרזות. בלו אייבי בת הארבע מנצנצת כל כולה, כיאה למעמדה, שעה שהיא מתהדרת בסטיילינג מוקפד ביותר.

 

ביונסה אמנם חושפת תמונות משותפות עם הבת הרבה פחות ביחס לקים, אך שהיא כבר עושה זאת - תהיו בטוחים שהשתיים יפגיזו בבגד ים תואם ושיקי - או כל פריט אחר שישבה את ליבכם בגרסת המיני מי. כרגע בלו אייבי שומרת על פרופיל יחסית נמוך ביחס למעמדה, אבל תרשו לנו לשים את הז'יטונים עליה ולסמן אותה כפאשניסטית העל הבאה.

שווה להציץ בחשבון של אמא ביונסה:

 

https://www.instagram.com/beyonce/

 

עפנו על: ההומאז' למייקל!

 

חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם
חובי סטאר
חובי סטאר | צילום: אינסטגרם