מה עושים בסופשבוע עם הילדים?

המופע הגדול ביותר בתולדות ״דיסני על הקרח״ מגיע לישראל לראשונה - 100 שנים של קסם

סוריקיטה
סוריקיטה | צילום: יחצ

המופע הגדול ביותר בתולדות ״דיסני על הקרח״ מגיע לישראל לראשונה - 100 שנים של קסם. חגיגת ענק לרגל 100 שנות קסם במופע הגדול ביותר בתולדות ״דיסני על הקרח״: אנה ואלזה, שלגיה, מיקי, גופי, דונאלד דק, אלאדין, בת הים הקטנה ועוד רבים ואהובים עם כל השירים הגדולים בחוויה מרהיבה על הקרח לכל המשפחה.

 

כוריאוגרפיה עוצרת נשימה, למעלה מ 300 תלבושות מרהיבות ולמעלה מ 30 שירים אהובים של דיסני מכל הזמנים בכיכובן של למעלה מ 50 דמויות אהובות הופכים את ״100 שנים של קסם״ למופע ענק וחד פעמי. זו ההפקה הגדולה והמורכבת ביותר בתולדות ״דיסני על הקרח״, אחד המופעים המצליחים בעולם שביקר בישראל פעמיים וזכה להצלחה אדירה.

 

את המופע מארחים מיקי ומיני מאוס יחד עם דונאלד דאק וגופי שלוקחים את הקהל למסע קסום דרך הסרטים והדמויות אהובות של דיסני: מפינוקיו ועד ״Frozen" דרך מסע לאפריקה עם ״מלך האריות״, הרפתקאה של חברות עם כנופיית ״צעצוע של סיפור״, חגיגה מתחת לים עם ״בת הים הקטנה״ ו״מחפשים את נמו״ והיסחפות עם בל מה״היפה והחיה״.

 

100 שנים של קסם יציג לראשונה בישראל את האחיות האהובות אנה ואלזה מהסרט המצליח ביותר בתולדות דיסני בכל הזמנים ״לשבור את הקרח״. בין שירי המופע: Hakuna Matata",You've Got a Friend in Me andLet It Go, Turtle Rock." "At Last I See the Light," "A Whole New World ועוד.

המופע הוא חוויה של פעם בחיים ומתאים לכל הגילאים, כמובן לילדים שמכירים את כל הסיפורים והאגדות של דיסני, להורים ולסבים וסבתות, שגדלו על הסיפורים של שלגיה וסינדרלה שגם הן משתתפות במופע. מאה שנים של קסם "hundreds years of magic"  הציג כבר בלמעלה מ 80  מדינות בעולם.

 

למי: לכל המשפחה

מתי: 13-20.8

היכן: היכל מנורה מבטחים, תל אביב

מחיר: 69-129 ₪ לכרטיס

פרטים נוספים: קופת ת"א - 2207*   www.2207.co.il