גם לכם בא אבטיח בולגרית? בדקנו איפה הכי משתלם לרכוש

אין כמו אבטיח עם גבינה בולגרית בקיץ. איפה כדאי ולא כדאי לקנות את הפרי המתוק הזה, שהולך כל כך טוב עם המליחות של הגבינה?

בשבילנו... זה הלהיט של הקיץ
בשבילנו... זה הלהיט של הקיץ | צילום: shutterstock

הקיץ הגיע כבר מזמן ואיתו כל הטוב הים תיכוני שארצנו שופעת בו - חמסין, לחות, יתושים, ג'וקים, חופש גדול, הוצאות ועוד הוצאות.

 

לפחות עבורי, אחת הנחמות הכי מתוקות שיש בעונה הזו היא אבטיח עם גבינה בולגרית. כשאתה אוכל אבטיח עם גבינה בולגרית אתה יכול לסלוח על הכל, הקיץ נראה מדהים ואי אפשר שלא להתפעל מהיצירה הנפלאה הזו שמביא לנו הטבע בכל עונה.

 

הפעם במדור החלטנו לבדוק האם בתוך כל העלויות הגבוהות של הקיץ, יש אפשרות לחסוך גם בדברים יום יומיים, שעושים לנו ממש טוב כמו אבטיח עם גבינה בולגרית וזאת כמובן מבלי לוותר על המותגים שאנחנו מעדיפים.

 

בכדי להבין האם קיימים פערי מחירים ערכנו השוואת מחירים בין ששת רשתות המרכולים הבולטות - ויקטורי, חצי חינם, שופרסל דיל רמי לוי ויינות ביתן. הבדיקה שערכנו התרכזה בסניפים באזור המרכז - תל אביב, חולון, רמת גן, פתח תקווה ורעננה והתמקדה במותגים שהיו זמינים ונגישים בסניפים בהם בדקנו. הבדיקה נערכה באמצע חודש אפריל והקפדנו שלא להתייחס למחירי מבצע, אשר עלולים לחלוף עד לפרסום הגיליון, אלא למחירים הקבועים שצוינו עבר כל מוצר. בנוסף גם לא התייחסנו למבצעי 1+1 וזאת בכדי להשוות את המחיר עבור מי שמעוניין לקנות יחידה אחת של המוצר.

 

המחירים:

אבטיח:

ויקטורי רעננה פארק - 2.9

חצי חינם אם המושבות - 3.9

שופרסל דיל יגאל אלון ת"א - 5.9

רמי לוי רמת גן, איילון - 2.9

יינות ביתן חולון הסיירים - 3.9

 

גבינה בולגרית 16% פיראוס 250 גרם:

ויקטורי רעננה פארק - 21.9

חצי חינם אם המושבות - 21.5

שופרסל דיל יגאל אלון ת"א - 22.9

רמי לוי רמת גן, איילון - 20.9

יינות ביתן חולון הסיירים - 19.9

 

גבינה בולגרית 16% מחלבות גד 250 גרם:

ויקטורי רעננה פארק - 22.9

חצי חינם אם המושבות - 19.9

שופרסל דיל יגאל אלון ת"א - 21.9

רמי לוי רמת גן, איילון - 21.20

יינות ביתן חולון הסיירים - 20.9

 

התוצאות מציגות פערים מפתיעים. קשה לקבוע מי הרשת הכי זולה אולם לגבי הרשת הכי יקרה בהחלט ניתן לומר שרשת שופרסל דיל הציגה הכי הרבה פעמים את המחיר היקר עבור המוצרים שבדקנו בסניפים שבדקנו.

 

מאוד מפתיע לראות שבמוצר כל כך בסיסי שמלווה אותנו עונה שלמה, קיימים פערים כאלה משמעותיים בין המחיר הגבוה לנמוך. כך למשל, מי שרגיל לרכוש אבטיח ברשת שופרסל דיל, יכול לרכוש אבטיח לא פחות אדום ועסיסי ב-3 שקלים פחות לקילו, כלומר בפחות מחצי מחיר (בהנחה של 50.8% ליתר דיוק).

 

המסקנה היא שגם במוצרים בסיסיים שלמלווים אותנו ברגעים הכי מתוקים של הקיץ אפשר לחסוך ואפילו לרכוש אותם בחצי מהמחיר וזאת מבלי לעשות שום ויתור, אלא רק לערוך בדיקה ולוודא שאנו קונים אותם במקום שמציע אותם במחיר הזול ביותר.

 

רוצים לקרוא עוד בנושאי צרכנות, כלכלה, כלכלת בית והתנהלות כלכלית נבונה?
התקשרו אל מוקד המינויים שלנו, בטלפון 08-9999410,
קבלו גיליון במתנה וכמובן, תוכלו לעשות מינוי!