המתנה המושלמת לחג – הילדים בתלת מימד!

מה סבתא תגיד, כשתביאו לה לחג את הנכדים מכווצים לדמויות תלת מימדיות, שולחים לה נשיקה ועומדים בוטרינה בסלון?

הדמיה תלת מימדית
הדמיה תלת מימדית | צילום: יח"צ

חברה ישראלית, , PHOTURO-3D, הצליחה להקים מתחם טכנולוגי דיגיטלי, שמאפשר באמצעות צילום תלת מימד להפוך אתכם לאווטאר ולדמות מיני מי מוחשית!

 

הסטארט-אפ הישראלי, PHOTURO-3D (פוטורו תלת מימד) הקימה  את מה שעשוי להשפיע על תעשיות רבות בעולם, ולשנות באופן מהותי את האופן שבו אנו מציגים את דמותנו במדיות השונות, ואת האופן שבו נבצע פעולות יומיומיות בתחום העסקי והחברתי.

 

כך, בקומה השניה של קניון איילון ברמת גן, הוקם מוצר, שאין כמוהו כרגע בעולם ושם אולי תוכלו להכין את המתנה המושלמת לחג.

 

במה מדובר?

PHOTURO-3D מאפשר לראשונה ובאופן מסחרי ונגיש לציבור הרחב, לבצע צילום אישי (סלפי), סטטי ודינמי, בתלת מימד.

החברה שילבה טכנולוגיות מארבע יבשות, המאפשרות לכל אדם להיסרק תוך 3 שניות ולקבל לסמארטפון האישי שלו צילום עצמי תלת מימדי תוך פחות משתי דקות וגם סרטון אנימציה מדליק של האדם שנסרק.

 

משפחה מכווצת
משפחה מכווצת | צילום: יח"צ

המתקן הייחודי של פוטורו תלת מימד מתבסס על טכנולוגיית האור המובנה הוורסטילית שפיתחה חברת מנטיס ויז'ן (Mantis Vision) הישראלית, שאף יושמה בהצלחה רבה בסמארטפון הדגל של חברת שיאומי  (Xiaomi). הטכנולוגיה של מנטיס ויז'ן משלבת תוכנה, קידוד ואלגוריתמיקה מתקדמת, לצד מערך מרובה מצלמות מתקדם, המאפשר איסוף של מידע ווליומטרי בזמן אמת לשימוש במגוון יישומים רחב.

 

המתקן הייחודי של פוטורו תלת מימד יכול לסרוק עד 5 אנשים להדמיה תלת מימדית, ומתממשק לנגן תלת מימד שפותח באופן ייעודי על ידי פוטורו תלת מימד, להצגת הדמיות גוף מלא. טכנולוגיית הסריקה של מנטיס ויז'ן מאפשרת סריקה מהירה של אדם במצב סטטי או בוידאו. פוטורו שילבה טכנולוגיות נוספות של חברות מהעולם, אשר מפיחות בהדמיה רוח חיים והופכות אותו למודל דינמי ע"י הוספת אנימציה לגוף. הנגן מאפשר הצגה חווייתית תלת מימדית של כל אדם, סטטי או דינמי, הניתנת לצפייה מכל כיוון אפשרי.

 

ניתן לבחור אנימציה "שתתלבש" על הדמות שנסרקה, מתוך מגוון רחב של אנימציות מובנות, ליצירת סרטון תלת מימד שנראה אמיתי לחלוטין. זה הזמן לגרום לכולם להאמין שאתם רקדנים מקצוענים, אצנים בחסד, נהגי מרוצים קשוחים ועוד. לכל המודלים הנסרקים ניתן לצרף אודיו, מוזיקה או כיתוב.

 

ניתן לשלב את הדמות שלנו במשחקי מחשב כגון FIFA, GTA, NBA ועוד, וזאת במקום לבחור דמות מתוך המגוון הקיים.

 

פוטורו תלת מימד מאפשרת גם הדפסה תלת מימדית של הנסרק (מיני-מי תלת מימדי) ליצירת דמות פיזית (פסלון) באיכות גבוהה מאוד, הזהה לאדם שנסרק.

לפרטים נוספים: אתר החברה, סרטון החברה

 

עלויות:

סריקה אחת: 49 ₪. 3 סריקות: 99 ₪

פסלון מיני מי אישי : החל מ 299 ₪