הכירו את המפלצות הקטנות

ברביעי הקרוב, 2.11, כמה מפלצות קטנות ישתלטו לכם על המסך והסלון, בסדרה החדשה של שני מלמד ניצן ורועי ניצן. רגע לפני, בואו להכיר את המשפחות החדשות שלכם

זמן צפייה: 00:22

החיים עם ילדים הם אוסף של מטלות בלתי נגמרות, וכולנו יודעים שהילדים שלנו הם הכי מדהימים בעולם. אבל הם יכולים גם להיות מפלצות קטנות. ברביעי הקרוב, 2.11, מתחילה סדרה קומית חדשה מהיוצרים שני מלמד ניצן ורועי ניצן ובכיכובם של אוהד קנולר, אורי פפר, שמרית לוסטיג, אורי לייזרוביץ', אדוה בולה, משה אשכנזי ולירז חממי. בואו להכיר את המשפחות:

משפחת נמירובסקי

אריק, לירית, ירדן, דדה ואלמה

אריק, בן 42, הוא מורה להיסטוריה בתיכון המקומי. גבר עצלן ועייף שאין לו כח לכלום. נשוי ללירית, האישה שתמיד נמצאת בועד ושההורות זה תפקיד חייה. אריק אוהב את ילדיו, אבל רואה את היחסים עמם כמלחמה מתמדת ונוטה להשוות את התנהגותם להתנהלות של צוררים בולטים בהיסטוריה האנושית. השניים הם הורים גאים לדויד "דדה", בן ה-4, הבריון של השכונה שעדיין משתמש במוצץ וטרם נגמל מחיתולים, ואחותו אלמה, בת החצי שנה. אל השניים מצטרפת גם ירדן, בת 14, ביתו של אריק מנישואיו הקודמים שפשוט מסרבת לצאת מחדרה.

משפחת בן בסט

שרון, עידן, רינה ואיגי

שרון, 35, הייתה בעברה בליינית תל אביבית וכיום גרפיקאית מובטלת שחיה בפריפריה. התחתנה עם עידן, הצעיר משרון בחודש, איש עסקים מגיל צעיר. השניים הם הורים גאים לרינה, בת ה-3, הילדה הכי יפה בגן ובכל העולם מבחינתה, מניפולטיבית על שכל העולם סובב סביבה, ואיגי בן השנתיים, ילד שובב ובלגאניסט שמדבר בג'יבריש שרק רינה מבינה.

משפחת כהן-טובול

שחר, אמיר ונועם

שחר, מזרחי וגאה, נהנה להתגרות באנשים ולהוציא מהם את ההומופוביות שלהם. אמיר, בן זוגו של שחר, הוא אשכנזי ובכלל לא מוחצן, כזה שאיש לא היה חושב שהוא גיי. הוא מנהל עסק הפריות בהודו ואחראי לילדים של רוב הגייז בקהילה. השניים הורים גאים לנועם, בת 3.5, שמדברת המון, אך בעיקר עם הבובה שלה, בולה. היא ילדה מתעתעת שמי שמכיר אותה, מכנה אותה "מלכת הדבש" - אם תרצו לשמוע את מה שיש לה להגיד, תמצאו את עצמכם במלכודת שלא תוכלו לצאת.

משפחת דבוש

מאיה ונועם.

מאיה, 43, חזרה לארץ מלונדון עם בנה, נועם בן ה-3, ועובדת בחברת הייטק. מאיה היא אם חד הורית חמת מזג, חולת שליטה ושקרנית פתולוגית, ובנה הוא הדבר הכי חשוב בחייה. נועם מגמגם בעברית עם שברי משפטים באנגלית, נחשב לילד ביישן, שאלרגי להכל ונצמד לאמו כל הזמן.

ברביעי הקרוב, 2.11, ערוץ 2, רשת, מפלצות קטנות נכנסות לסלון שלכם

>> כל המפלצות כבר שם, כנסו גם אתם לפייסבוק הרשמי של מפלצות קטנות