אוהד הנווד בשירות "פקין אקספרס": כך תצליחו לעבור את המסע עם דולר אחד ביום

לקראת עליית "פקין אקספרס" הערב ברשת 13, הבלוגר הדיגיטלי אוהד הנווד עושה לנו סדר לקראת האתגרים העומדים בפני המתמודדים. מהתניידות, דרך לינה ועד השגת אוכל, אז איך עושים את זה נכון? ועוד בדולר אחד ביום! | נווד בדולר, פרק 1

זמן צפייה: 01:49

לקראת הריאליטי החדש "פקין אקספרס - מסלול הדרקון" שיעלה לאוויר הערב, הבלוגר הדיגיטלי אוהד הנווד יעשה לכם סדר בכל מה שקשור בהתניידות בטיולים, דרך האוכל מקומי, ועד הלינה. על כל מה שאתם צריכים לדעת ובגדול - איך עושים את זה נכון - עם דולר אחד בלבד! אז, ברוכים הבאים ל"נווד בדולר"!

"בפקין אקספרס" המתמודדים צריכים להסתדר עם דולר אחד בלבד בכל יום! נשמע לכם בלתי אפשרי? אז זה באמת מעט מאוד כסף, אבל אפשרי.

לכתבות נוספות בנושא 'פקין אקספרס':

מטיילים רבים במזרח שרוצים לחסוך כסף מנסים להשיג מקום לינה או אוכל תמורת עבודה כלשהי – קיפול מצעים, ניקוי חדרים. למתמודדים שלנו אין זמן לעבוד תוך כדי תחרות. אבל חשוב לדעת שיש אלטרנטיבות רבות שניתן לשלב בטיול בשביל להוסיף עניין ולחסוך כמה דולרים על הדרך.

אבל בשביל זה צריך לא להתפזר ולהישאר ממוקדים. במטרה להצליח לטייל ללא תקציב צריך לחיות בתודעת חוסר ולהשתמש ביצר ההישרדותי שקיים בנו עוד מתקופת האדם הקדמון, ובעיקר לשחרר את כל מה שחשבתם לגבי הטיול שלכם ולהתכונן אל הלא נודע. מה שרואים באינסטגרם אצל מטיילים למיניהם הוא לא המציאות.

פקין אקספרס - מסלול הדרקון, הערב ברשת 13