לגעת באופק: בוגרי תכנית 7 של ארגון פתחון לב במפגש מיוחד

עם הפנים לקריירה וללימודים: לאחרונה, התקיים בכפר המכביה מפגש מיוחד של חניכי תכנית 7 של "פתחון לב" הנמצאים בשלב הסיום של התכנית. המפגש נועד במטרה לסייע לחניכים להתקדם באופן משמעותי בשלב הבא בחייהם, הן במציאת תעסוקה והן בחירת מוסד לימודי לאחר השירות הצבאי, וכן להקנות להם כלים לצמיחה פיננסית

מתוך מפגש מסיימי "תכנית 7" של "פתחון לב"
מתוך מפגש מסיימי "תכנית 7" של "פתחון לב" | צילום: פתחון לב

מופע העשור של זמרת העשור עדן בן זקן למען "פתחון לב" הולך ומתקרב וישודר ביום רביעי, ב13.9, בשעה 21:15 מיד לאחר החדשות ברשת 13. המופע יכלול את מיטב השירים של בן זקן ובמסגרתו ארגון "פתחון לב" הפועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי ורשת 13, מציבים יעד של מעל ל-55,000 ארוחות חג עבור מקבלי הסיוע של הארגון.

מתוך מפגש מסיימי ''תכנית 7'' של ''פתחון לב''
מתוך מפגש מסיימי ''תכנית 7'' של ''פתחון לב'' | צילום: פתחון לב

במשדר יוצגו פרויקטים שונים המשותפים ל"פתחון לב" וחברות מסחריות שונות, הפועלות יחד למען החברה הישראלית ומתוך שאיפה להוציא ממעגל העוני כמה שיותר משפחות. אחד מהפרויקטים היותר מעניינים וחשובים הינו "תכנית 7" של "פתחון לב" הפועלת במסגרת המפעל החינוכי "לגעת באופק". התכנית מתקיימת עבור תלמידי בתי ספר על יסודיים בעלי רצון ויכולת, מהפריפריה החברתית והגיאוגרפית, במטרה לסייע להם להשתלב בקהילה, בצבא, ובשוק העבודה, באמצעות תהליך ארוך טווח של העצמה ומנהיגות עם פיתוח אחריות חברתית וחינוך לערבות הדדית.

לאחרונה, התקיים בכפר המכביה מפגש מיוחד של חניכי תכנית 7 של "פתחון לב" הנמצאים בשלב הסיום של התכנית. המפגש, שנערך בחסות "בנק הפועלים", נועד במטרה לסייע לחניכים להתקדם באופן משמעותי בשלב הבא בחייהם, הן במציאת תעסוקה והן בחירת מוסד לימודי לאחר השירות הצבאי, וכן להקנות להם כלים לצמיחה פיננסית.

Whatsapp Image 2023 08 08 At 1
מתוך מפגש מסיימי ''תכנית 7'' של ''פתחון לב'' | צילום: פתחון לב

במסגרת האירוע, הצעירים נפגשו עם נציגיהם של חברות בולטות במשק הישראלי ומוסדות אקדמאים שונים, נהנו מהרצאה מעשירה מטעם "המרכז לצמיחה פיננסית של בנק הפועלים" וממפגש מיוחד עם השחקנית וכוכבת הרשת שירלי לוי.

מנכ"ל "פתחון לב", אלי כהן מסר: "מדובר בפעילות כל כך חשובה ומשמעותית ותהליך ארוך טווח שאותם הצעירים עוברים בכדי שבסופו של דבר ייצאו לחיים הבוגרים עם כלים רלוונטיים. אני משוכנע שבתכנית הזאת נמצאים המנהיגים הבאים האמיתיים של עם ישראל כי אנו פועלים לשילוב בין ההצלחה אישית של כל חניך וחניך וראיית הכלל באמצעות אותם הערכים אשר אנו מכנים להם. אני מודה לבנק הפועלים על הסיוע והשותפות וקורא לעוד גופים וחברות להשתתף בעשייה החשובה ולקחת חלק בפעילות הנהדרת הזאת.

Sh100253 Copy
מתוך מפגש מסיימי ''תכנית 7'' של ''פתחון לב'' | צילום: פתחון לב