ארוחות בוקר לילדים הכי משתלמות

כשכל המשפחה יושבת בבית קפה, לא כיף לגלות שארוחת הילדים עולה יותר מידי כסף. אספנו לכם את הטובות והמשתלמות ביותר

זוגות צעירים אוהבים לשבת בבתי קפה ונחשו מה – זה שהם נהפכו למשפחה צעירה, לא אומר שהחשק לארוחת בוקר טובה עם קפוצ'ינו איכותי הלך לאיבוד. יודע כל זוג צעיר שמה שהיה קל בעבר, נהפך כעת למעט מסובך. הזאטוט בכלל לא אוהב את מה שאתם אוהבים ואם הוא כבר אוהב לאכול, אתם משלמים יותר מידי על אוכל שנשאר ברובו על הצלחת.

אספנו לכם כמה וכמה ארוחות בוקר בבתי קפה שמותאמות לילדים, גם בטעם וגם במחיר ושמחנו לגלות שדווקא הרשתות הגדולות הן נושאות הדגל. החוקים היו פשוטים – ארוחת בוקר לקטנטנים שמציעה שפע וכזו שהוגנת במחיר, עד 35 שקלים בלבד. אנחנו יודעים שכדי להשקיט רעב של ילדים יש אינספור אופציות אחרות ואפילו שוקו ולחמנייה יסגרו את הסיפור בפחות מעשרה שקלים, אבל רצינו להציע גם בילוי איכותי לכולם לצד מחיר הוגן, לא רק לאכול וללכת.

בווידאו - ארוחות הבוקר עם הנוף היפה ביותר בישראל

[brightcove_iframe video_id='yummies_mivzak_katava267' autoplay='1' kid='1_5mgeaepj' duration='88']

מחירים של קפיטריה בתיכון

לרשת לנדוור יש תפריט מכובד שמוקדש רק לילדים. בגזרת ארוחות הבוקר שמחנו לגלות 'ארוחת בוקר קטנטנים' עם ביצה לבחירה, גבינה, גזר, עגבניות שרי ומלפפון (בנפרד ושהילד יאכל רק מה שהוא אוהב) עם לחם ושוקו קטן, וכל זה במחיר 26 שקלים בלבד. יש גם טוסט צהובה לילדים במחיר 19 שקלים בלבד וזה כבר מחירי קפיטריה בבית הספר, כל הכבוד.

קפה לנדוור

אם אתם מטיילים ברמת הגולן

ארוחות בוקר של טודוס קצרין רמת הגולן
ארוחות בוקר של טודוס קצרין רמת הגולן | צילום: יח''צ

פינת חמד בצפון רמת הגולן - קפה טודוס

אם אתם מטיילים ברמת הגולן וחייבים עצירה לקפה ולארוחת בוקר, בטודוס – בר קפה חלבי וחמוד באזור התעשייה שגם מציע המון פרטי יד שניה למכירה ותקליטים, ישמחו להציע לקטנטנים ארוחת בוקר מוקטנת במחיר 30 שקלים בלבד. ארוחת הבוקר תכלול ביצים לבחירת הילד בליווי סלט אישי קטן וחליטת תה צמחים לסיום. (אפשר להתגמש אם הילד לא חובב תה צמחים, אבל אולי אווירת החופשה תשכנע אותו)

טודוס, רחוב 18 קצרין (מאחורי מרכז המבקרים של יקב רמת הגולן)

כל תפריט הילדים עד 29 שקלים

ארוחת ילדים של קפה ג'ו
צילום: אתר רשמי

כל ארוחות הילדים עד 20 שקלים, קפה ג'ו

כל תפריט הילדים של רשת קפה ג'ו לא לא חורג מ-29 שקלים, סחטיין. בארוחת הבוקר שנקראת 'קוקוריקו' תמצאו שתי ביצים לבחירה, ירקות טריים, קוביות צ'יפס (טריק מלוכלך מודים, איזה ילד לא ירצה צ'יפס?) גבינה, זיתים, בייגל קלוי, ריבה וכוס שתיה כמו תפוזים או שוקו, כל זה כאמור במחיר 29 שקלים בלבד.

קפה ג'ו

אפילו הכוס החמודה במתנה

טוסט לילדים קפה גן סיפור
צילום: יח''צ

קפה שמת על ילדים - גן סיפור

שלא יראה כאילו אנחנו כותבים על קפה גן סיפור כל הזמן, אבל באמת שבכל הנוגע לילדים, אוהבים בשלושת הסניפים להשקיע בקטנטנים. נגיד רק בזריזות שארוחת הבוקר לילדים שלהם מציעה טוסט צהובה או חביתה, ירקות חתוכים, גבינה לבנה והכל מוגש עם שוקו ילדודס או מיץ תפוזים סחוט במקום ואפילו הכוס במתנה. כל זה במחיר 29 שקלים.

קפה גן סיפור.

רק בריאות

קפה לואיז

בתי קפה שמתמחים באוכל טוב ובריא. קפה לואיז

בקפה לואיז שמתמקד בתפריט בריאותי במיוחד, מבטיחים שארוחות הילדים שלהם מכילות רכיבים מזינים, בריאים וטריים ומוגשים בצורה שכל ילד אוהב ואנחנו מאמינים להם. כל ארוחת הילדים כוללות גם שתיה קלה ולקינוח כדור גלידה או קינוח טפיוקה. ארוחת 'בוקר טוב ילדים', כוללת ביצת חופש (לא פחות), לבנה, טאפס ירקות ולחמניית ביס דגנים במחיר של 35 שקלים.

תל אביבי ואופנתי

ארוחת בוקרלילדים בקפה ליזלוטה

אופנתי ותל אביבי וגם אוהב ילדים - ליזלוטה

עד עכשיו לא הבאנו בית קפה תל אביבי למהדרין שהוא לא רשת, אבל בליזלוטה, הקפה של האחיות מאיה כהן ורוני פרגמן, שממוקם בפינה השוקקת של ריינס ופרישמן מציעים ארוחת בוקר תל אביבית (שזה אומר גם הרבה עיתונים להורים, זוגות עם כלבים והרבה אופי) בארוחה: ביצה לבחירה, גבינת שמנת, מלפפון ועגבניה, ולחם שילדים אוהבים במחיר 32 שקלים.

ליזלוטה – ריינס 20 תל אביב.