על השיש שלי: בלנדר ספורטיבי ועוד גאדג'טים

רותם דרוב מביר לנו בלנדר לספורטאים, כפפת הגנה למטבח ומגרדת שוקולד בפינת הגאדג'טים למטבח השבועית שלנו

זמן צפייה: 03:20

בלנדר ספורט - לספורטאים וחובבי המיצים

חברת ברימאג, משיקה בימים אלו את בלנדר הספורט של קנווד. הבלנדר החדש מיועד להכנת שייקים ומיצים והוא נוח לנשיאה ולאחיזה, גם במהלך הפעילות הגופנית. ומיועד לספורטאים שמעוניינים להשתמש בבלנדר כמכשיר לערבוב משקה הבריאות או משקה האנרגיה אותו הם צורכים ולקחת אותו כמשקה אישי להמשך היום.

בערכה תמצאו 2 בקבוקי ספורט עשויים מפלסטיק איכותי, עמיד ובעל משקל קל ומכילים 0.6 ליטר של שתייה כל אחד שניתנים לשטיפה במדיח הכלים. מיד לאחר הכנת המשקה בבלנדר, מנתקים את הבקבוק מהסכין, מבריגים מכסה עם פיית שתייה נוחה ויוצאים לאימון הספורט עם בקבוקי שתייה המעוצבים בצורה ארגונומטרית נוחה לנשיאה. מידות המכשיר -  1.5 ק"ג, גובה 36 ס"מ בלבד ורוחב 14.5 ס"מ והוא מגיע בשילוב גוונים של לבן וירוק. מחיר מומלץ לצרכן: 299 ₪ עם אחריות לשנה. להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

בלנדר ספורט קנווד
צילום: יח''צ

כפפת הגנה למטבח - למי שמפחד מחתכים

רשת ארקוסטיל, מציגה כפפת הגנה למטבח. הכפפה עשויה מאריג המשלב חומרים וטכנולוגיות ייחודיות ההופכות אותה לעמידה נגד חיתוך ומונעת פציעות שעלולות להיגרם משימוש בכלי מטבח חדים. לעומת כפפות המתכת המקצועיות לעבודת הקצבות שאנו נתקלים בהן בסופרים הגדולים ואצל הקצבים, שהן לרוב כבדות ויקרות, כפפת ההגנה של בעלת משקל קל כמו בד ועיצוב נוח המאפשר עבודה בטוחה יותר גם במטבח הביתי. בנוסף, אריג הכפפה תוכנן על מנת להיות גמיש, נושם ונעים למגע היד במקביל לעמידותו הגבוהה לחיתוך.  ארקוסטיל ממליצים להשתמש בכפפה זו לכל תהליך הכנת אוכל הכולל שימוש בסכינים, מגרדות וקולפנים. הכפפה מתאימה לכל יד (ימין ושמאל), וניתנת לשטיפה במכונת כביסה. מחיר מומלץ לצרכן 49.90 ₪
להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן ובחנויות כלי הבית הנבחרות.

כפפת מטבח מסדרת ארקוסטיל אדוני במחיר 49 ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן צילום יחצ

מגרדת שוקולד  - למי שרוצה להתפנק וגם לקונדיטורים החובבים

רשת ארקוסטיל קיטצ'ן מציגה גם את מגרדת השוקולד של המותג האמריקאי Microplane. המגרדת מאפשרת ליצור שבבים של שוקולד או קוקוס על גבי משקאות וקינוחים.המגרדת החדשה בעלת מבנה ופיתוח להבים ייחודי, שמאפשר לגרד שוקולד ישירות מעל משקאות וקינוחים. למגרדת להב ייעודי ליצור "סרטי" שוקולד בשני כיווני הגירוד. מבנה המוצר בצורת גליל מאפשר דיוק בגירור השוקולד מעל כוס הקפה, השוקו החם או המאפין. המכשיר כולל מכסה להגנה על הלהבים בעת האחסון. בנוסף,  גוף המגרדת מאובזר ברצועת סיליקון נוחה לאחיזה ומונעת החלקה. הלהבים מתאימים לניקוי במדיח כלים. מחיר: 69.90 ₪. להשיג ברשת ארקוסטיל קיטצ'ן.

מגרדת השוקולד החדשה של המותג מיקרופליין. להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן. צילום יחצ

משאיות האוכל הכי מדהימות ברחבי העולם