על השיש שלי: הבלנדר שמרתיח, הכף שמציירת רטבים ועוד גאדג'טים

רותם דרוב עם גאדג'טים מיוחדים למטבח שלא ראיתם בשום מקום, והפעם הבלנדר שיכול להרתיח ומספריים שהם גם קרש חיתוך וסכין

זמן צפייה: 03:31

בלנדר שמסוגל להגיע לנקודת רתיחה

טוחן ומרתיח בו זמנית, מושלם להכנת מרקים, צירים וריבות

בלנדר חדש מבית Sauter מכיל שלושה מצבי הכנה מלבד הפעולה הרגילה של כל בלנדר: סמוזים סמיכים, ריסוק ירקות קשיחים ואפילו הכנת מרקים או צירים. בתכנית המיוחדת הבלנדר מתחמם מעצמו תוך כדי פעולת הסיבוב וכך תוך כדי ריסוק המזון, הוא מחמם אותו עד לנקודת רתיחה של 100 מעלות. בחלקו העליון נמצא גלאי חום שיאפשר למשתמש לעקוב אחרי החום בבלנדר, התוצאה – מרקים שיכולים להיות מוכנים בדקות בודדות, לאחר שהירקות רוסקו לגמרי, זמן הבישול שלהם במים רותחים מסתכם בזמן מהיר מאוד. הוא מורכב מ-6 סכיני נירוסטה קשיחים, עוצמת מנוע של 1200W ואפשרות לבצע 2800 סיבובים בדקה כמו כן יש לו כפתור לחיצה למצב פולסים לריסוק עדין ומערכת נעילה בטיחותית. 990 שקלים במחסני חשמל וברשתות החשמל השונות.

כף צילחות של ארקוסטיל

לכל מי שאוהב להשוויץ עם הקינוחים שלו

כף שתאפשר לכם ליצור יצירות על גבי הצלחות עם מגוון רטבים שונים מתוקים ומלוחים. המארז מגיע עם שתי כפות בגדלים שונים וחוברת מתכונים לרטבים. מתאים במיוחד למי שאוהב לשחק קצת עם המנות שלו או לטבחים ובעלי בתי קפה שמגישים קינוחים ורוצים לשדרג אותם אסתטית . מחיר הסט 69.90.

מספריים שהם קרש חיתוך וסכין

מספריים שהם קרש חיתוך וסכין

הגאדג'ט הבא שעל פניו נראה מעט מטופש, הוא די מגניב ומתאים לכל מי שלא ניחן בכח גדול כדי לקצוץ ירקות קשים כמו ירקות שורש, או לבעלי בעיות מוטריות שמפחדים להתעסק עם סכין ואפילו לילדים שרוצים להשתתף בחוויית המטבח. מספריים שהם בעצם סכין וקרש חיתוך של חברת נעמן וניתן להשיג אותם בכל חנויות נעמן ובמתחם I way בצומת קרית אתא. 40 שקלים.

מכונת קפה טורקי, פורס אננס ועוד גאדג'טים.