מה חשבנו על הפיצות החדשות של אסף גרניט?

פיצה דומינוס ואסף גרניט משיקים עוד ליין של פיצות גורמה. אנחנו טעמנו אותן. מה חשבנו עליהם? כל הפרטים והמחיר בכתבה

דומינו'ס פיצה ואסף גרניט ממשיכים את שיתוף הפעולה בינהם ומשיקים עוד ליין פיצות לחגיגה. מתוך ההודעה לעיתונות שהגיעה ממשרד היח"צ:

דומינו'ס פיצה ואסף גרניט משיקים להיט נוסף המגיע הישר מעולם מסעדות השף – ארוחת טעימות!  מהדורת הפרמיום Assaf Granit by Domino's Pizza מתרחבת עם שלוש פיצות חדשות ומפתיעות ובשורה קולינרית חדשה. 
פיצות השף כוללות את פיצת ברוקוליש – פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט רענן, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים, יא סלמי הכוללת סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום, ברוקולי טרי ועוד ופיצת פלפלאז' המציגה חגיגת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק מפוזרים מעל. מחיר הפיצות יהיה זהה למחיר פיצה משפחתית ויעמוד על 62 שקלים בקנייה במקום ו-72 שקלים במשלוח. 

ברוקוליש. יש שם קונפי שום ואנחנו אהבנו את זה | צילום: יח''צ

מה אנחנו חשבנו על הפיצות, פה במערכת יאמיז:

קודם כל, הפיצות ממשיכות את הלך הרוח של האחיות הבכורות בסדרה. הן שומניות בעקבות שמן הזית שמשתמשים בו לפתיחת הבצק. אם זה טעים? בהחלט. אם זה שומני מידי? אכן כן. אם היינו צריכים ללכת לשטוף את הידיים, להתיישב על המקלדת, לגלות שהן עדיין שומניות וללכת לשטוף אותן שוב? זה בדיוק מה שעשינו. אחרי שסיכמנו את עניין השמן, נעבור לטעימות.

ברוקוליש - פיצה ירוקה המשלבת ברוקולי חלוט רענן, רוטב פסטו מפנק ושקדים קלויים. יש שם קונפי שום וגבינת פרמז'ן ויש שם גם רוטב פסטו. אנחנו מאוד אהבנו אותה, במיוחד מי שחובב שום קונפי שכמובן מתבלט מעל לכל הטעמים.

יא סלמי - פיצת סלמי הכוללת סלמי משובח חתוך דק, רוטב פלפל אדום, ברוקולי טרי ועוד. מכירים את תפריטי המסעדה שפתאום מגלים שחלק מהמרכיבים חוזרים שוב ושוב? אז ברוקולי. שזה אחלה, אנחנו אוהבים. הרוטב שיש שהגדירו אותו במילים "סלסה, כמו משהו מזרחי" דווקא עשה את העבודה. והסלמי הוא באמת שיחוק לחובבי הז'אנר שתמיד יעדיפו פיצה עם בשר.

יא סאלמי - חובבי הפיצות עם הנקניק לא ירשו לעצמם לפספס | צילום: יח''צ

פלפלאז' - המציגה חגיגת פלפלים, ירקות בקונפי, פרמז'נו גרנה פדאנה וטבעות בצל ירוק מפוזרים מעל.  מי הקופירייטר שהמציא את השמות האלו?  בכל אופן בחזרה לטעימות. חגיגת הפיקנטיות חזרה שוב, יש כאלו שהגדירו אותה מפוצצת בשמן (אולי זו באופן ספציפי באמת היתה מלאה בשמן) אבל היא היתה פיקנטית, מעניינת ודווקא שילוב החומרים המעט סטנדרטי (לעומת שאר חברותיה) עשה עבודה מוצלחת.

בווידאו - אסף גרניט דווקא בטיפ מושלם לטחינה

[brightcove_iframe video_id='yummies_chefs_tips_asaf12' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_hxrwmvcd' duration='171']