POMO: האיטלקית החדשה והלוהטת של רמת החייל

עוד מסעדה איטלקית רותחת נפתחה והפעם ברמת החייל, צפו בווידאו בביקור שלנו במסעדת פומו

זמן צפייה: 01:01

נתחיל מהסוף: פומו היא מסעדה איטלקית טובה, וכזו שנעים לשבת בה. למה זה הסוף? כי השורה התחתונה הזו היא לא ברורה מאליו. עם עיצוב כה מרשים שתופס את העין ברגע הכניסה ומלווה אותך לאורך כל הארוחה (עליו אחראי ירון טל), קשה לדמיין שהאוכל שיגיע לשולחן יהיה ללא התחכמויות. ולשמחתנו, הוא הגיע בדיוק כמו באיטליה: חף ממניירות, מבוסס על חומרי גלם טובים ובדיוק כמו שישראלים אוהבים: ישר ולעניין.

מאחורי הקלעים עומד שחר ברנע, שף עם קילומטראז' של רזומה מכובד. הוא ניהל את המטבחים הבכירים בתל אביב, ייעץ לרשתות גדולות ומסעדות בארץ ובחו"ל. ברנע בחר לקחת את האהבה למטבח הדרום איטלקי ונסע לשלל השתלמויות באיטליה כדי לחדד את ההתמחות הזו. מעבר לכך, ברנע הבין שאין צורך להמציא את הגלגל מחדש כדי להרשים או כדי שהלקוחות יחזרו בשנית. כשהבצק טוב, הפיצה טעימה כשהדג טרי, זוללים את המנה וכשהירקות טריים, לא צריך יותר כלום.

בתפריט של POMO תמצאו שלל מנות כמו סקוטאטו קלמרי (קלמרי בתנור פחמים ,סלט עדשים ועשבי תיבול – 48 שקלים), זוקה (דלעות בטאבון עם גבינת בושה, פרמזן, בלסמי 3 שנים ופיסטוקים – 41 שקלים), פיצה סרדיניה (עגבניות, מוצרלה, אנשובי, סרדינים, צ'ילי, עגבניות שרי צלויות ושומר – 69 שקלים), פיצה קלבריה (קרם פרש, מוצרלה, תפוחי אדמה, ביצת עין, פנצ'טה ואספרגוס – 67 שקלים), פסטה ראגו פטריות טבעונית (ריגאטוני עם תבשיל פטריות ביין אדום – 61 שקלים), אנלוטי גבינות (ברוטב של חמאת פרג, מרווה ולימון – 73 שקלים), עוף צלוי בתנור פחמים בתוספת תפוח אדמה מדורה, קרם פרש ורוטב עשבי תיבול (67 שקלים), תבשיל לחי עגל בבישול ארוך עם גזר צלוי ופירה תפוחי אדמה (74 שקלים) ועוד.

POMO, הברזל 11 תל אביב, ראשון-שבת, 18:00-אחרון הלקוחות, 03-9225320