יום הסושי הבינלאומי עם ספיישלים ברחבי הארץ

יום הסושי הבינלאומי חל היום ומסעדות הסושי חוגגות מבאר שבע ועד תל אביב

זה התחיל לפני כתשע שנים ומאז צובר תאוצה. יום הסושי הבינלאומי שבא להלל את נפלאות המטבח היפני הגיעה לישראל. אספנו לכם שלוש מסעדות שפרושות מדרום עד צפון לחגיגת סושי אמיתית.

קמפאי באר שבע

טמארי סושי של מסעדת קמפאי בבאר שבע

חגיגות יום הסושי הבינלאומי הפכו במסעדת קמפאי הבאר שבעית למסורת והשנה יקיימו חגיגות במשך שבוע בין התאריכים 25-29/6 (ימים א' עד ה') ואת כל הפסטיבל ילווה תפריט סושי מולטי יצירתי של השף דרור שושן. בכניסה למסעדה יגישו לבאים טעימות של סוגים שונים של סאקה  והצוות והמסעדה ילבשו בגדי ודקורציה חג.

בתפריט הסושי תמצאו רולים כמו סאקורה רול –במילוי טורו טונה בלופין קצוץ , בצל ירוק, אבוקדו ומלפפון עטוף באינטיאס,  יוזו-קושו , עירית  וטוביקו שחור ( 54 שקלים)

ספייסי וולקנו רול- רול במילוי ספייסי טורו סלמון, אבוקדו, בצל ירוק, שבבי טמפורה עטוף בסלמון צרוב וחם עם צ'ילי אדום, מיקרו כוסברה ורוטב צ'ילי-יוזו  חריף (52 שקלים)

ומנות מיוחדות  מהסושי בר לפסטיבל: כמו טמארי סושי- כדורי אורז סושי עם פטריות שיטאקה  קצוצות, בצל ירוק  ושומשום קלוי במעטפת סלמון, טונה, דניס, ילוטייל ואבוקדו על רוטב גומאדרה וקרם סומסום שחור (65 שקלים)

מסעדת קמפאי, רחוב חיל ההנדסה 1, מתחם ביג, באר שבע. טלפון : 08-6655999

רשת פריים – תל אביב, נתב"ג, ראשל"צ

FRAME CHEF & SUSHI BAR היא רשת מסעדות פיוז'ן עם טוויסט אסיאתי. מסעדת האם הממוקמת ברמת החייל נולדה לפני 15 שנה והינה מחלוצות הסושי בארץ, מה שזיכה אותה פעמיים בתחרות הסושי הגדולה בישראל. בימים אלה, משיקה הרשת מסעדה חדשה בראשל"צ ( קניון עזריאלי "ראשונים"), המתווספת למסעדות בתל אביב ובנתב"ג.

בתפריט ( שמכיל מנות טבעוניות וצמחוניות), ניתן למצוא מגוון מנות סושי ייחודיות לצד מנות מערביות כבשרים עסיסיים וצלויים על הגריל, ריזוטו, דגים ופרות ים, כל אלה תוך דגש על דייקנות מוחלטת בשילוב חומרי הגלם העונתיים בכל מנה.

בנוסף, מסעדת פריים מציעה סושי להריוניות, פתרון קולינרי עבור נשים בהיריון ומקפידה להכינם בהפרדה מוחלטת משאר מנות המסעדה (על גבי משטח שלא נגעו בו דגים נאים, בעזרת כפפות שלא נגעו בדגים נאים ולסיום – חיתוך הרול מתבצע  בסכין נקי, שלא חתך בשר או דגים טרם בישולם), לצד תפריט נטול גלוטן הכולל רולי סושי. טווח מחירים: רול סושי החל מ- 28 שקלים עד קומבינציות שף זוגיות במחיר של 270 שקלים.

מינה טומיי – תל אביב, קריות, חיפה  

מינה טומי, הבית של חמישה מטבחים אסייתיים, חוגגת את יום הסושי הבינלאומי עם ספיישל סושי אכול כפי יכולתך

במסגרת החגיגות יהנו הסועדים מכל הסושי שיוכלו לאכול ובירה ב-69 ₪ בלבד

שלושת הסניפים של מינה טומיי, יחגגו את היום היפני בספיישל All you can eat sushi.

באותו היום, החל משעה 18:00 כל סועד שישב במסעדה יוכל להזמין כמה רולים של סושי שרק יוכל לאכול.

אז איך זה עובד? מגיעים לאחד מסניפי מינה טומיי ובמחיר אחיד ונמוך של 69 שקלים מזמינים כמה סושי שרוצים מתוך הרולים הכלולים במבצע. בנוסף יקבל כל סועד כוס בירת מינה-טומיי קרה (בירת הבית).

חגיגות יום הסושי הבינלאומי במינה טומיי: יום א', 18.6 החל משעה 18:00 עד הסגירה.