ט"ו באב במסעדות ארצנו

מצפון ועד דרום וכמובן בתל אביב. מסעדות ארצנו מציעות שפע של ספיישלים לט"ו באב ואנחנו אספנו הכל במקום אחד

צפון:

הפלאג אין - רמת ישי

מחפשים דרך שונה לבלות את יום האהבה? מוזמנים להגיע למתחם הבילוי 'הפלאג אין' ברמת ישי וליהנות מחבילת פלאג סילבר ט"ו באב הכוללת שימוש בקריוקי (3 שעות), מנה ראשונה או סלט לסועד, קינוח וזוג משקאות (כולל אלכוהול) לאורח בעלות של 120 שקלים לאורח. או לחלופין, ניתן לבחור חבילה משודרגת הכוללת כיבוד ושתייה (קלה, חמה ואלכוהולית) ללא הגבלה. בין היתר יזרמו לשולחן ירקות שוק, אדממה ונאצוס ובגזרת האלכוהול יחכה לכם גם ללא הגבלה מגוון גדול של משקאות כמו יין, קאווה, וודקה ומרטיני בעלות של 150 שקלים לאורח.
מתחם הפלאג אין רמת ישי. להזמנות - 8172*

למי שאוהב קריוקי ונשנושים. כדורי הריזוטו של פלאג אין | צילום: יח''צ

רשת ביגה

רשת בתי הקפה והמאפה ביגה לא הלכה על תפריטים מפוצצים, אלא פשוט מציעה דיל אטרקטיבי. - יין מבעבע בחמישה שקלים בלבד על כל הזמנת מנה עיקרית.
רשת ביגה.

פאב הדיוק  - חיפה

בערב יום האהבה ייהנו המבלים מתפריט ספיישלים רומנטי, לדוגמה סשימי מוסר ים (49 שקלים) ומינוט סטייק (שייטל פרוס דק עם ירקות צלויים על הג(39 שקלים) לצד האוכל תמצאו גם קוקטיילים מיוחדים כמו פלרטוטיני (שילוב של וודקה תפוחים, ליקר ליצ'י, מיץ תפוחים וחמוצית) במחיר 39 שקלים.
מוריה 107 חיפה טלפון - 04-8347282

CHEESE בר אוכל חיפה

המסעדה המיוחדת שנפתחה לפני כשנה באזור הבילויים החדש של חיפה, בעיר התחתית מתמחה בשלל מנות איטלקיות ולכבוד יום האהבה בנו תפריט מיוחד שכוללת טעימות של חמש מנות ספיישל מהתפריט, שתי כוסות יין וקינוח ב-180 שקלים לסועד.  תפריט הספיישלים יכלול שמונה מנות מיוחדות אשר יוגשו לצד התפריט הרגיל של המסעדה.
צ'יז בר אוכל חיפה- רח' הנמל 21 חיפה. טלפון 04-9887880

רפאלו

מסעדת רפאלו האיטלקית מחיפה מזמינה את קהל הלקוחות לבוא ולחגוג את טו באב באווירה איטלקית קלאסית עם תפריט עשיר הכולל מנות מיוחדות המשלבות טעמים מוכרים ואהובים של איטליה.

בין המנות המיוחדות שיהיו בתפריט החגיגי: טרטר ים, שמן זית, קרם עגבניות מיובשות, טפנד מוגש עם קרוסטיני (58 שקלים); ניוקי פולנטה, ארטישוק רומאי, רוטב ארבייאטה ומוצרלה בתנור (52 שקלים) ; מוסר בקראסט פרמז׳ן, ברוטב עגבניות פיקנטי, ריזוטו ואפונת גינה (116 שקלים) ולקינוח – פנקוטה של תבלינים טוסקניים, אננס טרי, קוויאר אננס, קרמל ולימון (44 שקלים).
 רפאלו – פלימן 8, מרכז קסטרא חיפה טלפון 1700-507107

אווירה איטלקית בחיפה. רפאלו | צילום: איתי אבירן

Fat Vinny - קרית אתא

Fat Vinny, דיינר איטלקי באווירה אמריקאית, מזמין את כל הזוגות שרוצים לחגוג את אהבתם, וגם מי שלא ליהנות מהמנות השונות שבתפריט הרחב שכולל מנות איטלקיות כמו פוקצ׳ת שום מוצרלה עם תערובת תבלינים ושמן זית; סלק צלוי ופטה, עם שמנת חמוצה, אגוזים ובלסמי מצומצם; קלמארי פריטי, ברוטב קיסר ועשבי תיבול; סטיקי מוצרלה, אצבעות מוצרלה מטוגנות עם סלסת עגבניות; סלט קיסר וארטישוק, לבבות חבה ברוטב קיסר, ארטישוק מטוגן, קרוטונים ופרמזן; סלט פנצנלה עשיר ; פיצה מלנזה, עם קונפי שום, חציל קלוי, בצל סגול, עגבניות שמש וגבינת פטה; פיצת קלבריה, עם רוטב עגבניות עשיר וללוות את הארוחה בכוס יין מבעבע ללא תחתית - למברוסקו לבן / למברוסקו אדום / שפריצוזו במחיר של 19 שקלים לכוס.

פאט ויני – Fat Vinny  רחוב הסולל 8 מתחם ביג – קריית אתא

אוכל איטלקי ואווירה אמריקאית ב-fat vinny | צילום: איתי אבירן

רשת פיאנו פיאנו

את ערב יום האהבה הקרוב יחגגו במסעדות פיאנו פיאנו (יקנעם, כפר סבא ונתניה) עם תפריטי ספיישלים לצד התפריט הרגיל. אם תיסעו לסניף כפר בסבא תוכלו למצוא בתפריט של השף נמרוד מרום, במנות הראשונות טרטר טונה (62 שקלים). אצל השף דייב בגיו מסניף נתניה תמצאו בעיקריות מניפת סינטה על קרם פולנטה עם רוטב יין אדום בעלות של 90 שקלים .בסניף הצפוני ביקנעם, אצל השף אופיר דדי תוכלו למצוא שוק טלה, מוגש על מצע פירה סגול בציר טלה וירקות שורש בעלות של 92 שקלים.

פיאנו פיאנו מתחם G כפר סבא – 09-7688778 , פיאנו פיאנו קניון G-6 יקנעם – 04-9121912, פיאנו פיאנו מתחם רוגובין נתניה -  09-9663663

מסעדת השף 'שלו ביער'

במסעדת השף הצרפתית 'שלו ביער' ממשיכים במסורת שהנחילו במקום ויקיימו ארוחה רומנטית לאור נרות לצד האח הדולק, באותו היום יוגש תפריט פתוח לצד תפריט ספיישלים זוגיים, משקאות אדומים וקינוחים של אהבה.

מסעדת שלו ביער, שיכון אלה 2 , קריית טבעון טלפון  04-9831837

מסעדת ללה - כפר ברוך

המסעדה האיטלקית היושבת בלב שדות עמק יזרעאל (צומת כפר ברוך) ממשיכה את המסורת הרומנטית והמסעדה כולה תהיה מקושטת בקישוטי אהבה. בנוסף השף איתי קורנט מבעלי המסעדה, יכין הפתעות מתוקות במיוחד לכבוד יום האהבה לצד תפריט ספיישלים רומנטי.
ללה - צומת כפר ברוך, עמק יזרעאל. טלפון - 04-644-4030

מסעדת בסבוסה - יקנעם

מסעדת בסבוסה בקניון G-6 יקנעם נפתחה לפני מספר חודשים ומשלבת בין חומוס מעולה ומיוחד עם מגוון מנות בשריות, המסעדה כשרה ומציעה אווירה של פעם בעיצוב עכשווי. לכבוד יום האהבה החליטו למסעדה להשיק תפריט מיוחד המורכב ממנה ראשונה לסועד, מנה עיקרית לסועד וקינוח זוגי בעלות של 119 שקלים לזוג.

מסעדת בסבוסה , קניון G-6 יקנעם. טלפון- 04-6305959

 

זויה נתניה

במסעדת הגריל החדשה, זויה שנפתחה לאחרונה בנתניה מציעים לזוגות האוהבים לבוא ולחגוג ט"ו באב בערב מיוחד עם תפריט ״תאוות בשרים״ מיוחד ועשיר במחיר אטרקטיבי. תפריט ״תאוות הבשרים״, הוא ארוחה זוגית עשירה שכוללת  במחיר 250 שקלים לזוג בין היתר:  6 סלטים לבחירה מתוך תפריטים הסלטים, מנת ״תאוות בשרים״ זוגית שמכילה: עראייס, פרגית עסיסית, צלעות טלה, קבב כבש ושיפוד פילה, זוג תוספות לבחירה מבין התוספות שבתפריט בקבוק קאווה וקינוח זוגי לבחירה מתפריט הקינוחים.

זויה – גריל בר. תחנת דלק ״השחר״, כביש 2 (לכיוון דרום) טלפון. 09-8862200

גוז׳ ודניאל – בני ציון

מסעדת ׳גוז׳ ודניאל׳ הממוקמת בבני ציון, היא מסעדה מהיפות והרומנטיות בישראל. לכבוד ט"ו באב, יציעו לכם במסעדה ארוחת טעימות זוגית הכוללת את המנות: מקרון סלק עם מוס גבינה כחולה לתחילת הארוחה, ואז בחירה בין צמד מנות לפתיח: סביצ׳ה אינטיאס בוויניגרט ליים כבוש, צ׳ילי וכוסברה / סלט אנדיב / לחמניות מאודות, בשר בקר בבישול ארוך עם קטשופ ביתי פיקנטי. לעיקריות: פילה לבן עטוף בבייקון, חרדל אפרסקים / שוק אווז קונפי, פירה וקרמל תפוחי עץ / פפרדלה ראגו, רוזמרין, עכבניות וצ׳ילי / פילה דג היום,, ניוקי פריזאי, ירקות, חמאה ויין לבן. את הארוחה יחתום קינוח זוגי מפתיע והארוחה ילווה לבחירה בקבוק מיני מואט / חצי יין אדום ריפסאו איטלקי או חצי שבלי לבן. מחיר 495 שקלים לזוג.

גוז' ודניאל - אנשי בראשית (ליד מגדל המים) מושב בני ציון. טלפון 09-7714122

מסעדת 'תטה' – פרדס חנה

במסעדת 'תטה' של השף ניר פרומר חוגגים את טו' באב כמיטב המסורת והפעם החליט לפנק את כל הלקוחות בקינוח מתנה לכל שולחן. חגיגות טו' באב יתקיימו ביום שני בלבד. טלפון להזמנות - 04-6376401

דרום וירושלים

כרמים – באר שבע ומושב סגולה

לרגל ט"ו באב מסעדות כרמים בבעלותו של שף סהר רפאל מציעות ערב מיוחד וחגיגי לאוהבים הכולל תפריט עשיר ומגוון עם מנות ראשונות ועיקריות רומנטיות במיוחד. הערב יתקיים ביום א' ה-7/8/17 במסעדות כרמים בבאר שבע ובסגולה. בתפריט - קרפצ'ו פילה בקר ביישון מקומי עם שמן זית מלח ים,  ג'לי בלסמי ממודנה וקונפיטורה אגסים בליווי צנימי בריוש. קוקי סן ז'ק ושרימפס משודכים לפסיפלורה על ריזוטו כרישה וקוקוס וגם סלט ברזאוולה עם עלי סלנובה צעירים פרוסות של סינטה מיובשת, סלסולי שורשים ויניגרט עושבי תיבול שקדים במים מלוחים.

מסעדת נחמן

השפית רחל דבח, ממסעדת נחמן הירושלמית הרכיבה במיוחד לאוהבים בערב  ט"ו באב, ארוחה זוגית מיוחדת ומפנקת המורכבת כולה ממנות ספיישל, וכוללת בקבוק יין ריזלינג 375 מ"ל, סאן פלגרינו גדול או אקווה פנה.

בתפריט: בתחילת הארוחה יוגש לאורחים קוקטייל יום האהבה לצד קרוסטיני עגבניות. כמנה ראשונה יוגשו לצד פוקאצ'ת הבית מגוון מזטים, למנה העיקרית יוצעו לבחירה שתי מנות עיקריות. בנוסף, ייהנו האורחים משני קינוחי ספיישל זוגיים של מאלבי, מי ורדים, תאנים טריות, שזיפים של קיץ, ותפוחים מקורמלים, בצק שקדים, קרם פרש ומשתייה חמה לכל סועד.

מסעדת נחמן –  כיכר נחמן,  מבוא בית דוד 12, נחלת שבעה. כשר למהדרין .02-9920540

גספצ'ו

במסעדת הגספצ'ו בכניסה למלון הולידיי אין באשקלון הכינו תפריט ספיישל אהבה הכולל שתי מנות ראשונות מתוך מבחר מנות התפריט, צמד מנות עיקריות לבחירה, 2 כוסות יין/קאוה וקינוח זוגי מפנק- ספיישל ליום האהבה ב- 299 שקלים לזוג.

תל אביב ומרכז

יאקימונו

מסעדת יאקימונו ברוטשילד, אולי מהיפניות החשובות והוותיקות, תחגוג במשך יומיים (7.8-6.8) את יום האהבה עם תפריט טעימות זוגי, תפריט קוקטיילים חדש, ומוזיקה רומנטית.

תפריט הטעימות היפני כולל שבע מנות נבחרות מהמגוון שבתפריט האהוב של יאקימונו: סלט קושיאקי – מחמצים יפניים, סאקנה אוסוזוקורי - פרוסות דקות של סלמון, טונה וגריי מאלט בליווי רוטב פונסו, מאגורו פפר - פרוסות טונה צרובה מפולפלת ופרוסות לימון ברוטב סויה וג'ינג'ר, קורומה אבי - ג'מבו שרימפס ברוטב וואסבי קרים, טוקובטסו סושי – מבחר ועוד. מחיר ארוחת הטעימות 185 שקלים לאדם.

תפריט הקוקטיילים החדש יציג משקאות חדשים כמו: סאקורה סאוור – אמרטו דיסרונו, סאוור, חלבון ביצה ו-וואסאבי (54 שקלים), ליצ'י סאקטיני – סאקה יבש, וודקה קוואלי וליצ'י (56 שקלים), טוקיו לונדון – מטשה, ג'ין לונדון מס' 3 ויוזו (58 שקלים) ו-גומה אויזוקי – אקשי וויסקי, סאוור, חלבון ביצה ושומשום שחור (58 שקלים). מומלץ להזמין מקומות מראש.

יאקימונו. רוטשילד 19, תל אביב  03-5175171/2

שילוב של חוויה יפנית אמיתית. קוקטייל של יאקימונו | צילום: מיטל סלמון

206 גריל בר

מסעדת 206 גריל בר בפתח תקווה מציעה סעודת בשרים זוגית לרגל ט"ו באב ועוד מגוון הפתעות שיהפכו את יום האוהבים לבלתי נשכח. ארוחת האוהבים המפנקת תוגש החל מהשעה 12:00 ביום שני 7.8 ותכלול: שתי מנות ראשונות לבחירה מהתפריט או מבחר מזטים וסלטים טריי, שתי מנות עיקריות לבחירה וקינוח זוגי ושתי כוסות יין או בירה. במחיר ארוחה זוגית - 206 שקלים.

206 גריל בר. השחם 30, פתח תקווה טלפון: 8206 * שלוחה 3 #

אם אתם אוהבים פתיחת שולחן בסגנון ישראלי, זו המסעדה בשבילכם | צילום: אפיק גבאי

ספייסהאוס

בר הספייסהאוס מדיזינגוף שמתמחה בקוקטיילים יציע לכבוד ט"ו באב ( 06.08) ארוחת טעימות זוגית. הארוחה תכלול שני קוקטיילים, ארבע מנות וקינוח מפנק. בין המנות שיוגשו: פרח סלק דחוס בבלסמי מיושן, שמן זית וטימין, יוזו קרם פרש, פיסטוקים קלויים ושמן בזיליקום וסלמון כבוש במיסו, גלידת ווסאבי תפוחי עץ וסלרי, אבקת למון גראס ותפוחי עץ מיובשים ולקינוח יוגש מקרון ענק עם קרם מי ורדים ותות בר עם עלי כותרת מסוכרים. 159 שקלים לסועד - בהזמנה זוגית.

ספייסהאוס, דיזנגוף 117, תל אביב. טלפון: 054-228-6200

אינדירה

מסעדת אינדירה ההודית תציין את ערב ט"ו באב עם ארוחה הודית זוגית חגיגית, בהזמנה של מינימום 145 שקלים לסועד ושמפניה ללא תחתית במתנה. בתפריט מבחר מנות ראשונות צמחוניות ובשריות: סמוסה ירקות (29 שקלים) סמוסה בשר (33 שקלים), פאקורה ירקות (29 שקלים) בג‘יה בצל- טבעות בצל בנוסח הודי, מיסודות המטבח ההודי, כנפי עוף טנדור -כנפי פרגית צלויות על גחלים (29 שקלים) ועוד מנות רבות. לקינוח - גלידת צ'אי הודית, גולב ג'אמון, אינדירה מלאי (מלאבי הודי), גלידת צ'ילי שוקולד ועוד. ארוחת ט"ו באב תוגש בערב יום ראשון -06/08/17.

מסעדת אינדירה -שדרות שאול המלך 4 ת"א. 03-6954437

בר דגים

רשת מסעדות הדגים שאוהבת לקחת את הכל באופן קליל יותר, עם השפים ניר כרמלי וינאי ארז, מציעה לכבוד ט"ו באב ארוחה של ארבע מנות חלוקה -  טטאקי טונה אדומה על סלט שורשים אסייתי ,קבב ים,ניוקי אנשובי, מוסר ים בחמאת עגבניות וכמובן צמד קוקטיילים על חשבון הבית במחיר 206 שקלים. תפריט ט"ו באב יוצע בכל ארבעת סניפי "בר דגים": שוק צפון רמת החייל | עזריאלי ת''א (קומה 2) | חדש! מרקדו - עזריאלי ראשונים | אושימרקט כפ''ס.

טייגר לילי

המסעדה התאילנדית טייגר לילי' מציעה לאוהבים לחגוג את ט"ו באב עם ארוחה זוגית, שתכלול שתי מנות ראשונות, צמד מנות עיקריות, קינוח ושתי כוסות יין במחיר 320 שקלים. ניתן יהיה ליהנות מכל המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים המוצעים בתפריט, ביניהם: שיפודי עוף ברוטב קארי תאילנדי, חלב קוקוס ובוטנים; יאם פאד תאי רום מיט - פירות ים (מולים, שרימפס, קלמרי) בווק עם אטריות אורז דקיקות, עלי פאקצ'וי ושאלוט ברוטב צדפות ושום ולקינוח: טפיוקה, בננה לוטי ועוד. כוסות היין שיימזגו יהיו של יקבים ישראלים, כאשר ניתן יהיה לבחור ביין אדום או לבן. בנוסף, יוצע קוקטייל של אהבה, אשר יהיה מורכב מג'ין הנדריקס, סירופ אננס, ליים וקאווה (48 שקלים). יום שני, 7.8, החל מ-18:00.

טייגר לילי רמת החייל – הברזל 32, ת"א; טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, ת"א.

לחגוג ט''ו באב בסגנון תאילנדי. טייגר לילי

 

ARIA

מסעדת ARIA משיקה תפריט ספיישל לט"ו באב הכולל שתי מנות ראשונות מרעננות, שתי מנות עיקריות זוגיות ומפנקות לחלוקה וקוקטייל מפתה. התפריט המיוחד יוצע לסועדים בקומת הבר ובקומת המסעדה לצד התפריט הקלאסי. בתפריט: קרפצ'יו לוקוס לבן עם מנגו מאיה, תאנים, וויניגרט יוזו (55 שקלים) פרח דלעת ממולא בבורטה מונח על רסק חם של עגבניות מגי (55  שקלים) פילה בקר "שאטובריאן"  500 גר' לזוג ( 320 שקלים) ומחבת פירות ים לוהטת וזוגית (255).

"ARIA", נחלת בנימין 66, תל אביב. טלפון 03-5296054.

ניטן תאי

מסעדת "Nithan Thai" התאילנדית בכיכובו של השף שחף שבתאי מציגה תפריט ספיישלים  כמו סרג וואלה צ'יקן- מסאלה, אבוקדו, פאפאדם, לימון וכוסברה ( 82 שקלים) סי פוד מרקט - תמנון, שרימפס, סקאלופ, מולים, נתח בר ים, רוטב טום יאם (115 שקלים) ובסיום הארוחה יוצע קינוח זוגי בדמות זוג מוס שוקולד (שוקולד קרמל ומוס שוקולד מריר)  עם קראמבל קקאו, סורבה פטל וקרמל רמי מרטין.

הארבעה 21 תל אביב. טלפון +972-77-997-7066

TYO

כמדי שנה המסעדה היפנית תקיים את חגיגות ט"ו באב ותציע מנת ספיישל קייצית של השף יאמה סאן. בין המנות שיוגשו בתפריט הספיישל: טטאקי לוקוס פסיפלורה וצ'ילי- לוקוס פרוס, שמן זית שמן שומשום, פסיפלורה, צילי ומלח שחור (68 שקלים) וקוקטייל ספיישל ג'ינג'ר קראש (56 שקלים). בנוסף מגוון רחב מנות מהמטבח היפני החדש, מגוון מנות של סושי, מנות ראשונות, מנות עיקריות.

TYO  מונטיפיורי 7, תל אביב. טלפון: 03-9300333

לאוהבי הסושי הרומנטיים. TYO | צילום: אפיק גבאי

AMAMA

מסעדת AMAMA  הינה רשת אוכל רחוב יפני בקונספט ייחודי אשר נפתחה לאחרונה ברמת החייל. המסעדה נבנתה במודל ייחודי המשלב השראות ממסעדות רחוב יפניות ותציע מחד, את האיכויות של TYO ומאידך חווית בילוי והסעדה יפנית אחרת, משוחררת ונגישה יותר המתאימה למשפחות, סטודנטים, תושבי תל אביב והאזור, עובדי רמת החייל ועוד. לחגיגות ט"ו באב הרכיב השף יאמה סאן תפריט של מגוון מנות רחוב יפניות. בין המנות שיוגשו בתפריט הספיישל: סטייק טונה, אטריות אודון ומלך היער - 100 גר' טונה MR בציר פירות ים, אטריות אודון ופטריות מלך היער בחמאה (86 שקלים) וקוקטייל ספיישל  - far east cosmo  - סאקה, סיטרון, אפרול, טריפל סק וחמוציות (56 שקלים)

AMAMA הברזל 34 תל אביב. 03-7781101

Ewa Safi

מסעדת- Ewa Safi המרוקאית תשיק המסעדה תפריט טעימות שיכלול פלטת סלטים, שלוש מנות ראשונות לבחירה, מנה עיקרית זוגית וקינוח במחיר: 380 שקלים לזוג בהזמנה מראש.

Ewa Safi  השחר 8 תל אביב. טלפון 054-2533348 כשר בהשגחת הרבנות תל אביב

BROWN

מסעדת בראון מציעה לחג האהבה בימים ראשון ושני, ארוחה זוגית שתכלול יין לכל אחד מבני הזוג, שלוש מנות ראשונות למרכז שולחן בליווי לחמים מתוצרת עצמית: סלט חסות ארייסברג, טרין פטה כבד,  סביצ'ה דג ים או קרפצ'יו פילה בקר, שתי עיקריות לבחירה בין מנות הספיישלים לאותו הערב: פילה לברק במילוי תרד ושום על מצע פירה תפוחי אדמה. נתח קצבים עם לקט ירקות, ספגטי פוטנסקה ועוד ולסיום קנקן תה וקינוח ב 450 שקלים לזוג.
בראון ניסים אלוני 10 , מתחם G, תל אביב. טלפון 03-5444024

לברק ממולא במנגולד. אחד מהספיישלים של בראון

אנגוס

לכבוד חג האהבה מציעים במסעדת אנגוס בתל אביב חגיגת בשרים במחיר של 240 שקלים לסועד, אפשר להזמין שולחן זוגי, שולחן חברים וליהנות מתפריט הספיישל בלי הגבלה של כמות סועדים. ומה בתפריט? הארוחה נפתחת עם מוחיטו עראק או כוס יין אנגוס, ראשונה אישית - אספרגוס חלוט עטוף בשייטל עם רוטב רימונים מנה, עיקרית לבחירה מבין: 300 גר' נתח קצבים מושרה בוויסקי ותפוחים על מצע עלי תרד, מלווה בקוביות קולורבי, סלק ובטטה, וקינוח כמו נשיקה צרפתית  - כדור מרנג חצוי במילוי רוטב שוקולד לבן ופירות יער. התפריט יוגש בימים ראשון ושני: ערב טו באב וטו באב.

אנגוס רחוב הארבעה 20  טלפון - 03-7715733

קפה לואיז

בקפה לואיז מציעים לחגוג את חג האהבה עם יין מבעבע בכל אחד מסניפי קפה לואיז בהזמנת מנה עיקרית בימים ראשון ושני 7-8.8, ערב ט"ו באב וט"ו באב.

החל מהשעה 17:00 בערב. בין המנות העיקריות מגוון פסטות מעולות לבחירה: פסטות מעולות לבחירה, פיצות, תבשילי קיץ ועוד ועוד.

קפה לואיז – סניף רמת אביב ורמת החייל. 1700-70-60-99

בליני

מסעדת בליני מנווה צדק מציעה חוויה איטלקית במיקום רומנטי הצופה אל אחת הכיכרות היפות בתל אביב, כיכר סוזן דלאל. במהלך הערב יציעו לצד התפריט הקבוע של המסעדה ספיישלים ובניהם: בוראטה על סלט סיציליאני חם של חצילים ועגבניות צלויות, רביולי שרימפס קריסטל- עגבניות טאבון, שמן ובזיליקום, פיצה לב- גורגונזולה, תאנים ובלסמי מיושן, טרימיסו דובדבני קיץ ועוד. לצד כל אלה ניתן יהיה ליהנות מקוקטייל בליני כמחוות פתיחה.

בליני. יחיאלי 6, מרכז סוזן דלל, נווה צדק, תל אביב. טלפון 03-5178486

 

מינה טומיי

שלושת הסניפים של מסעדות ״מינה טומיי״ מזמינים את קהל החוגגים לחגוג את ט"ו באב בחגיגה אינדונזית מושלמת הכוללת אווירה נעימה של ארץ רחוקה ולצד התפריט הרגיל של המסעדה יהיה גם תפריט עם מבחר מנות ספיישל אינדונזיות מפתיעות.

בין המנות שיהיו: באלי פאש פיש, לברק קצוץ,ויינגרט צ'ילי ירוק,אבטיח ,עשבים,צ'ילי לחם עדשים ,רוטב דגים וליים (46 שקלים) ; קלמארי קומי קומי, קלמרי מוקפץ  בסמבל אולק,חמאת קוקוס, עשבים טריים ושאלוט קריספי (44 שקלים) ; אפוק אפוק, כיסוני בצק מטוגנים במילוי בשר טחון ובמבו שוט,סמבל סאטאי,סלט מנגו חריף (44 שקלים) ; לאקסה, מרק פירות ים/דגים ,אטריות שעועית ,צ'ילי,תבלינים אינדונזיים,עגבניות,עשבי תיבול,מי קוקוס, לחמניה מטוגנת (58 / 68 שקלים) ; אייאם גורנג, קוביות פרגית במרינדה של קוקוס ותבלינים, קדאיף פריך,רוטב תמרהינדי (64 שקלים)

מינה טומיי תל אביב – הארבעה 17 תל אביב

מינה טומיי חיפה – פלימן 8, מרכז קסטרא, חיפה

מינה טומיי קריית ביאליק – קיריון, קריית ביאליק

טלפון להזמנת מקום: 1700-504506