אסף גרניט ודידי הררי שולפים את נשק יום הדין

בפרק הקרוב של משחקי השף אוטו אוכל בדימונה, דידי הררי מצטרף אל אסף גרניט, ומנצל את כל הקשרים שלו בעיר כדי לנצח. צפו בהצצה בלעדית מתוך הפרק

זמן צפייה: 00:42

בפרק השני של משחקי השף אוטו אוכל, שישודר מחר (חמישי, 21:00), השפים מגיעים לדימונה עם דידי הררי, לוסי אהריש וקובי אוז. למי שלא ידע, דידי ולוסי גדלו בדימונה, כך שמאיר וקובי נשארים מאויימים ("לכל הרחובות פה קוראים דידי ולוסי"). אלא שלדידי יש יתרון על פני לוסי - הוא מקושר חזק עם ראש העיר בני ביטון. בזמן שלוסי ומושיק מפרפרים ומזיעים ברחבי המרכז המסחרי, ומאיר וקובי הולכים לאיבוד בדרך, דידי ואסף מתערבבים עם בני שדואג להם ליחס מיוחד בכל החנויות. צפו בהצצה (בראש העמוד).

משחקי השף אוטו אוכל דימונה מאיר אדוני קובי אוז

משחקי השף אוטו אוכל בדימונה תפגיש את השפים ואתכם עם המאמות של דימונה, אושיות הקולינריה של דימונה שישפטו את המנות של השפים, גם לחומרה אם צריך.

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-foodtruck-season-01-articles-ep02-promo-tmr' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_do195uuh' duration='55']

מושיק סופסוף יתקרב אל הצד הישראלי שלו עם מנה מרוקאית אסלית בהנחייתה של סלווא אהריש (אימא של לוסי), מאיר ייכנס למטבח בבטחון מלא עם הרקע המרוקאי של בית סבתו ואסף ירוץ ויסחוב שקיות בזמן שדידי ייהנה באולפן הממוזג של רדיו דימונה. יש למה לחכות.

משחקי השף אוטו אוכל, חמישי ב-21:00, רשת, ערוץ 2

ובינתיים - צפו בפרק הבכורה של משחקי השף אוטו אוכל בעכו

קורע מצחוק: לוסי אהריש מחקה את אימא שלה יורדת על אסף גרניט

אוכלים ת'ראש: מה גרם למאיר אדוני להעיף לקוחות מהמסעדה שלו? 

איך עושים אוטו אוכל? מאחורי הקלעים של הפקת התכנית