האודישן המלא של רועי הלוי ל"משחקי השף"

הקצב רועי הלוי מתעסק בבשר מגיל 14, ויודע לטחון בשר ולעשות קבב. את הכל הוא למד מסבתא שלו, שמכינה לדעתו את הקבב המושלם. רועי מגיע ל"משחקי השף" כדי להוכיח שהוא יודע לבשל, ושהוא לא רק על טהרת הבשר. האם הוא יצליח לשכנע את השפים לתת לו הזדמנות?

זמן צפייה: 07:34

רועי הקצב בחר להגיש לשפים מנה שתביא את המומחיות שלו בבשר לידי ביטוי, והכין את הקבב של סבתא שלו: קבב טלה שנקצץ ביד עם שומן כבש ובצל. הקבב הוא מומחיות משפחתית שעברה מהסבתא לנכד, ורועי, שיודע בדיוק איך העיסה אמורה להרגיש, חושש שהקבב לא ייצא אחיד מספיק ויתפרק על המחבת. לאחר שהוא מכניס את הקבבים למקרר, החשש מתחלף באחר, ורועי מפחד שהקבב לא יוגש לשפים כשהוא עשוי מספיק.

[brightcove_iframe video_id='yummies-games-of-chef-season-03-recipes-ep07-part11' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_ubq2s7sg' duration='242'']

השף מושיק רוט לא ממש התחבר למנת הקבב של רועי וטען שהבצל והשומן לא עשויים מספיק ולכן החליט לא להעניק לו סכין. אסף גרניט הסכים עם מושיק בנוגע לפגמים במנה, והוסיף שהפטרוזיליה לא מופרדת מהענפים, אך לבסוף השתכנע שמגיע לרועי סכין ממנו. לעומתם, השף יוסי שטרית ידע להעריך את הטכניקה בה עשוי הקבב האוורירי והעניק בקלות את הסכין למנה שכבשה אותו מהרגע הראשון.