תחת אבטחה כבדה: עומר אדם ויעל שלביה הגיעו להשקה

אורח חריג בהשקה בקניון - עומר אדם התייצב עם בת הזוג יעל שלביה באירוע מתוקשר, לא לפני ששכר את שירותם של אנשי אבטחה חמושים שישמרו עליו ועל אהובתו

זמן צפייה: 00:18

לא רק עדן גולן זוכה בימים אלו לאבטחה כבדה סביבה, אם כי גם עומר אדם התחמש במאבטחים שילוו אותו לאירוע השקה בקניון. רגע אחרי שחזר מחופשה משפחתית בספרד, שם בילה עם הוריו, אחיו ובת הזוג יעל שלביה, לשם טסו שנייה אחרי שסיים את סבב ההופעות בפארק הירקון, התייצב שלא כהרגלו הזמר המסלסל מול ההמון הפשוט. בצעד יוצא דופן הגיע אדם לקניון רמת אביב לאירוע מתוקשר, אבל שלא תחשבו שהיה מישהו אחר שהצליח לשכנע אותו להתייצב בשביל איזה צ'ק קטן או מתנה, אם כי מדובר בהשקת חנות פופ אפ של קאטליה מבית אופטיקנה והשקת קולקציית הקיץ לשנת 2024 בהם יש לו אחוזים והוא גם משמש כפרזנטור.

כתבות נוספות במדור סלבס:

יעל שלביה, עומר אדם
יעל שלביה, עומר אדם | צילום: עידן כהן, אופטיקנה קאטליה

כשבעה מאבטחים חמושים הקיפו את הזוג המלכותי אדם ושלביה שהגיעו לקניון, שמרו על בטחונם וגם שאף אחד לא רצוי לא יתקרב. בכל זאת לא כל יום אנשים זוכים להיות כל כך קרובים לאחד הזמרים הגדולים במדינה. נראה שהזמר עושה צעדים ראשונים בהתקרבות לקהל שלו, לאחרונה הוא התראיין בפודקסאט של חבריו "שלישיית מה קשור" שלרוב נמנע מראיונות, וסיפר איך התחיל סיפור האהבה עם יעל שלביה. בשבוע שעבר הוא חלק עם העוקבים הצצה אינטימית לחופשה המשפחתית וכעת הוא מגיע לקניון. האם אדם מתחיל להפשיר?