בזכות הפרידה? אחרי הרבה זמן - בן אל תבורי בזמן איכות עם בנו

בצל הדיווחים על משבר ביחסים עם בת הזוג דני לוי, בן אל תבורי בילה זמן איכות עם בנו ואחרי חודשים ארוכים העלה תיעוד מתוק לרשתות החברתיות

בן אל תבורי
בן אל תבורי | צילום: עמית זיו

זה לא סוד שבשנים האחרונות אורטל עמר מתפקדת כאם חד הורית במשרה מלאה בכל הקשור לגידול בנה המשותף עם בן אל תבורי - תו פרינס. בעוד שאבא הצעיר נסע לנסות את מזלו ולפתח קריירה בלוס אנג'לס, עמר נשארה בישראל יחד עם בנם, ומגדלת אותו לבד. בחודש שעבר החליט לחזור תבורי לישראל, להתמקד בקריירה כאן בארץ ונראה שגם לשקם את מערכת היחסים עם בנו היחיד.

כתבות נוספות במדור סלבס:

כל זה קורה בצל שמועות על משבר בזוגיות בין הזמר לבין בת הזוג שלו בשנה וחצי האחרונות, דני לוי, סטייליסטית מוערכת שעובדת בצוות של קים קרשיאן, על פי אותם דיווחים השניים ששהו יחד בארץ בשבועות האחרונים חוו קשיים בזוגיות ולוי אף עלתה על טיסה אתמול חזרה לארצות הברית הרחוקה. השניים הסירו את התמונות המשותפות ברשתות החברתיות ואף הורידו עוקב - צעד שלא משתמע לשתי פנים.

בן אל תבורי ובנו תו פרינס
בן אל תבורי ובנו תו פרינס | צילום: אינסטגרם

 

בשעת לילה מאוחרת העלה תבורי צילום של היד שלו אוחזת את יד בנו והבוקר אף העלה תמונה משותפת שלו עם תו, לאחר שהשניים בילו יחד את הלילה אחרי התקופה הארוכה בה שהה רק אצל אורטל. עמר ניצלה את הבייביסיטר החינמי בכדי להתייצב בחתונה של חברים, כך שתו נהנה מזמן איכות עם אבא שלו, מה שאפילו קיבל תיעוד ברשתות החברתיות.

בן אל תבורי ובנו תו פרינס
"כל מה שאני צריך" | צילום: אינסטגרם