כוכבות "הישרדות" מעיין אדם וענבר פיניאבסקי למען הקהילה

זוכת העונה האחרונה של הישרדות וחביבת הקהל מנצלות את דקות התהילה עבור מטרות חשובות במיוחד

סיגל רצין,מעיין אדם, אירית פנט gfgdf

| זוכת העונה האחרונה של "הישרדות" ענבר פיניאבסקי וחביבת הקהל - מעיין אדם משתמשות בתהילה למען הקהילה. השתיים הגיעו אמש (שני) לאירוע השקת חדר הבריחה המיוחד שהוקם לציון חודש המודעות לסרטן השד. חדר הבריחה הוקם ביוזמת משרד הפרסום ראובני פרידן המלווה את עמותת "אחת מתשע" בשנים האחרונות. מעבר לאדם, פניאבסקי, מנכ"לית העמותה סיגל רצין ויו"ר העמותה אירית פנט הגיעו אורחות נוספות וביניהן ח"כ סתיו שפיר, סימה דוכין, ליהיא גרינר, לירון שמם ונוספות.

סיגל רצין, חכ סתיו שפיר, אירית פנט
סיגל רצין, ח''כ סתיו שפיר ואירית פנט
סיגל רצין,מעיין אדם ואירית פנט
סיגל רצין,מעיין אדם ואירית פנט

| נשיא המדינה ראובן ריבלין ורעייתו נחמה ריבלין הכריזו אמש (שני) על פתיחת שנת הפעילות של האגודה למלחמה בסרטן ומבצע "הקש בדלת". הטקס בו הוכרזה הפתיחה נערך בנוכחות ילדים החולים במחלה. האירוע כלל הופעה של הזמרת עינת שרוף שבעצמה החלימה מסרטן השד ובמהלכו סופר הסיפור של ד"ר צופיה ענבר שחלתה במחלה כנערה והיום היא רופאה מומחית להמטו- אונקולוגיה. עוד נכחו באירוע גם שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר האגודה למלחמה בסרטן אליעזר רובינזון ומנכ"לית האגודה מירי זיו.

שר הבריאות ליצמו ונשיא המדינה ריבלין- צילום שלומי אמסלם
ליצמן וריבלין. צילום: שלומי אמסלם

| נשיא לשכת המסחר בשנים האחרונות יוסי דלויה סיים את תפקידו ובאירוע חגיגי שנערך בבית התפוצות העביר את השרביט לסגנו משה טרבלסי. באותו אירוע השיק נשיא איגוד לשכות המסחר עו"ד אוריאל לין את ספרו "לידתה של מהפכה". בין הנוכחים היו השר אופיר אקוניס, פרופסור אסא כשר, השגריר לשעבר זלמן שובל, גד פרופר, גדעון רייכר ונוספים.

יוסי דלויה ואופיר אקוניס. צילום: רפי דלויה
יוסי דלויה ואופיר אקוניס. צילום: רפי דלויה

| קולקצייה חדשה של מותג התכשיטים לוצ'יאנה הושקה אמש (שני) באירוע חגיגי ברמת השרון. בין הנוכחים היו מנכ"ל פרומיס ישראל אסף דקל, שירלי גליק ובעלת המותג קרן פלג.

קרן פלג ושירלי גליק.צילום: קרן שם טוב
קרן פלג ושירלי גליק.צילום: קרן שם טוב

| עשרות ילדים מבית הילדים "צבע אמונה" נטעו כרם המשתרע על שטח של כ-4 דונם בבית יצחק. בנוסף אותם ילדים ייצרו יין בכרם אלכסנדר שכל ההכנסות ממכירתו ילכו לבית הילדים. במהלך הפעילויות השונות של הילדים בכרם ילוו קבוצת מומחים וביניהם בעלי היקב יורם שלום, בעלי ספיריטים סחר דן שקל, מנהל מחלקת הגפן במשרד החלקאות. באירוע עצמו נכחו בעלי מסעדת קיוטו עמי יפרח, ניצב אהרון אקסול, אלוף משנה אריאל בן דיין ונוספים.

יהודה כהן, דן שקל ויורם שלום
יהודה כהן, דן שקל ויורם שלום

| "העולם שאני מצייר" -תערוכת הציורים של דוד ד'אור נפתחה אמש (שני) בהאנגר 3 בנמל תל אביב. זו לא הייתה החגיגה היחידה של ד'אור. באותו יום חגג גם את יום הולדתו. בין החוגגים היו מנטורית "דה וויס" מירי מסיקה, ארקדי וסימה דוכין, השר משה כחלון, דינה אינשטיין, לאה שבת, נמרוד משיח, קובי אפללו, נתי רביץ, אושרי כהן ונוספים.

דוד ד'אור ומשה כחלון
דוד ד'אור ומשה כחלון. צילום: ניר פקין

ה

| במקום לערוך אירוע עובדים רגיל בהאנגר 11, מנכ"ל קבוצת הרץ דני שמעוני הוציא את עובדי החברה לטיול גיבוש בירושלים. את האירוע התחילו במלון בירושלים עם טיפולי ספא. אחרי הפינוקים במלון יצאו לסיור קולינרי בעיר ולקינוח מופע של קובי מימון ואתניקס. בנוסף חגגו העובדים לשמעוני יום הולדת. מזל טוב.מירי מסיקה. צילום: ניר פקין

זאב נחמה ודני שמעוני
זאב נחמה ודני שמעוני
דני שמעוני,רמי רביב ויפעת קציר
דני שמעוני,רמי רביב ויפעת קציר

| רשת האופנה זברה ממשיכה להתרחב ובימים האחרונים פתחה סניף נוסף בקניון עזריאלי עכו. אל אירוע קביעת המזוזה הגיעו מנהלת השיווק של הקניון תמר לפ, מנהלת החשבונות מיכל פרץ, מנהל התפעול מנסור חלדי ומצד זברה בעלי החברה פיני פרוק וזאב זינגר ומנהל השיווק אופיר ברכה.

פיני פרטוק, זאב זינגר ובכירי הרשת והקניון
פיני פרטוק, זאב זינגר ובכירי הרשת והקניון

| ואם כבר בהתרחבות עסקינן, גם אשת העסקים נעמי הורביץ ממשיכה להתרחב עם מותג הספא שלה – ספא שבע. בתחילת השבוע השיקה הורביץ בנוכחות בעלה חיים הורביץ את "שבע תאי ספא אקספרס" בדינגוף בתל אביב. הספא כולו עוצב בסגנון מלכותי  עם ציוד שכולו יובא מתאילנד. במקום האורחים נהנו ממנות שונות של השף שחף שבתאי ממסעדת ניטן תאי הנמצאת בבעלותה של הורביץ. בין הנוכחים היו מאצ' אבד, אדל בספלוב, אירה דולפין ולי לוי.

נעמי וחיים הורביץ. צילום: שוקה כהן
אדל בספלוב ומאצ' אבד
אדל בספלוב ומאצ' אבד. צילום: שוקה כהן

הזמרת אתי (אסתר) קסטרו השיקה באירוע חגיגי את סדרת הטלוויזיה החדשה שלה - "האוטוגלידה של אסתר" שתעלה ביס ובפרטנר. הגיעו לצפות לפני כולם ישראל קטורזה, שרון אלכסנדר, מגיש "בוקר חם" קובי מחט, עירית ענבי, שירז טל ואסף אשתר.

אתי קסטרו ובן הזוג יעקב כגן
אתי קסטרו ובן הזוג יעקב כגן
קובי מחט עם הבת אלונה בת ה-6

| ויקרא שמה בישראל: מאיה. המיליארדר טדי שגיא ובת הזוג יעל נזרי הרחיבו את המשפחה כשהביאו לעולם בת נוספת. השם הנבחר לעוללה הטריה הוא מאיה.

טדי שגיא ויעל נזרי

| בעלי חברת דיזנגוף סחר מנשה זליכה השיק את חבריו הטובים וביניהם אנשי עסקים להשקת הקומפלקס LAGOON ומתחם האירועים "ג'ונה" במלון ווסט לגון ריזורט בנתניה. בין הנוכחים היו יו"ר חברת החשמל יפתח רון טל, ח"כ רוויטל סוויד, סילבן שלום, רינה פושקרנה ונוספים.

אילת ברס. צילום: אביב חופי
אילת ברס. צילום: אביב חופי
יפתח רון טל ומנשה זילכה. צילום: אביב חופי
יפתח רון טל ומנשה זילכה. צילום: אביב חופי
צחי ברוורמן וסילבן שלום
צחי ברוורמן וסילבן שלום
רינה פושקרנה
רינה פושקרנה

| מרכז לוגיסטי בהשקעה של 6 מיליון שקלים של חברת ליב נחנך לאחרונה. המרכז המשתרע של שטח של 2000 מ"ר ממוקם באזור מודיעין והוא ישמש את החברה להפצה לאיזורים השונים. ליב מתמחה ביבוא ושיווק של מזון בריאות, טבעי ואורגני. מנכ"ל החברה ערן רהב " כחברה בצמיחה, המובילה בתחומה, המעבר למרלו"ג חדש ומתקדם התבקש. המרלוג, עתיד לשרת את אסטרטגית הפיתוח שלנו בשנים הקרובות ולחולל מפנה בענף כולו".

ערן רהב. צילום: רוני פרל

| כדורגלן הפועל באר שבע שיר צדק הנמצא בכותרות לאחרונה לא מעט, הגיע לערב הסליחות שערך הרב יוסף חיים בצרי באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע. במהלך הערב תקע צדק בעצמו בשופר.

שיר צדק והרב בצרי
שיר צדק והרב בצרי

| כמו הכוכבים מעבר לים: גם הזמרת בת ה-16 נועה קירל השיקה ליין מוצרים חדש משלה. הליין של הזמרת הושק בשיתוף מותג bdk. בין המותגים תחת קירל אפשר למצוא אוזניות בלוטוס, מיקרופון לקריוקי ועוד. המותג של קירל יימכר בטויס אר אס ובחנויות נוספות. אל אירוע ההשקה בקניון עופר בפתח תקווה שכלל מפגש מעריצים הגיעו עשרות מעריצים שזכו לחתימה מהכוכבת.

נועה קירל
נועה קירל

| כמו בכל שנה גם השנה ערך איש העסקים יאיר מלכה את טורניר הקט רגל לזכרו של אחיו אוהד אלי מלכה ז"ל וגם השנה אל הטורניר הגיעו למעלה מ-700 איש לעשות כבוד. בלט כמו בכל שנה גם השר משה כחלון.

יאיר מלכה, אבי שומר, ניר אדרי וגלעד אלמוג
יאיר מלכה, אבי שומר, ניר אדרי וגלעד אלמוג
יאיר מלכה עם אביו ואחותו
יאיר מלכה עם אביו ואחותו

| קבוצת דנשר מודיעה על מינויה של לילך בית און למנהלת השיווק של חטיבת הקוסמטיקה בקבוצה.

לילך בית- און
לילך בית- און

רוצים עוד? עקבו אחרי גיל משעלי בטוויטר