עם ישראל חי: השנה המטורפת של זוכה האח הגדול

עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם, קמפיין ברשת אופנה גדול ותפקיד טלוויזיוני ראשון - ישראל אוגלבו יכול לחייך ולרשום וי ענק על 2018. הפרטים 

זמן צפייה: 03:16

אם יש מישהו אחד שיכול לנשום לרווחה ולטפוח לעצמו על השכם על השנה האחרונה הוא זוכה העונה הראשונה של האח הגדול ברשת 13 - ישראל אוגלבו, שלא הסתפק בתואר זוכה הריאליטי של המדינה, אלא הספיק לפתח לעצמו קריירה שלא הייתה מביישת את הכוכבים שנמצאים בתעשיית הבידור שנים.

הרגע הגדול. ישראל אוגלבו

הכל התחיל ב-1 בספטמבר השנה, כשאוגלבו יצא מבית האח עם תואר וצ'ק של מיליון שקלים, לפני ניקוי מיסים. אחרי ראיונות לכלי התקשורת המובילים בארץ, וניהול מערכת יחסים מתוקשרת עם יוצאת אותה תכנית מגי טביבי, אוגלבו החל את העבודה האמיתית שלו, והיא כניסה לעולם הבידור. הג'וב הראשון של אוגלבו לא היה עוד חלטורה בצעידה על שטיח אדום של מותג חדש, אלא קפיצה למים העמוקים עם חתימה על חוזה פרזנטור ברשת האופנה רנואר, לצד יהודה לוי, ניבר מדר וגפן ברקאי, קמפיין שזכה להצלחה רבה בפלטפורמות השונות ובמדיות השונות.

זוגיות סופר מתוקשרת. ישראל אוגלבו ומגי טביבי
קמפיין אופנה מוביל. ישראל אוגלבו. צילום: רונן אקרמן

 

View this post on Instagram

 

צלמו אותו כאילו הוא לא רואה @yardenha @renuar_fashion

A post shared by Israel Ogalbo - ישראל אוגלבו (@israel_ogalbo) on

עם הזמן אוגלבו הגדיל את אחד מהנכסים החשובים לכל שחקן/דוגמן בעולם הבידור ובכלל, האינסטגרם שלו שהפך לאחד מהאינסטגרמים המובילים במדינה עם למעלה מ-170 אלף עוקבים, עוקבים שהולכים איתו לאורך כל הדרך. לפי גורמים יודעי דבר, חשבונו הפך לאחד המבוקשים עם הצעות של עשרות אלפי שקלים בעבור פוסט מסחרי. להבדיל מיוצאי ריאליטי אחרים, אוגלבו בורר את ההצעות בקפידה ולא מעלה כל פוסט מסחרי אלא אם הוא מאמין בו. גם אירועים אליהם הוא מגיע הוא בוחר בקפידה ואף עליהם מקבל לא מעט כסף. עוד אומרים גורמים כי אוגלבו מסרב להגיע להשקות של מוצרים שהוא לא מאמין בהם, ולא משנה גובה התשלום.

ישראל אוגלבו אינסטגרם
אינסטגרם מוביל, ולא סתם. 174 אלף עוקבים

בין אירוע לפוסט, החל אוגלבו ללמוד משחק בהתמדה, ובחודש נובמבר השנה קיבל תפקיד טלוויזיוני ראשון ב"בת אל הבתולה", הסדרה החדשה של הוט בידור לצידן של משי קלינשטייןמאור שווייצר וכוכבים נוספים, דבר שעורר עניין רב בסדרה טרם עלייתה לאוויר. בנוסף אוגלבו עבר לדירה חדשה במרכז תל-אביב. ועם כל ההצלחה אוגלבו לא שוכח את המקום בו גדל ואשר תמך בו כשהיה בבית, היאסו בתל אביב אליו מגיע לפחות פעמיים בשבוע, מה שמושך קהל עצום שמגיע לקנות דרינק מהכוכב החדש.

ישראל אוגלבו בת אל הבתולה
בסצנה מתוך הסדרה החדשה בת אל הבתולה. אוגלבו

[brightcove_iframe video_id='entertainment-gil-mishali-sam-ayin-62' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_lvqx9nj2' duration='61'']

וחוץ מהחיים המקצועיים, אוגלבו גם נמצא בכותרות בנוגע לחייו האישיים עם זוגיות חדשה. לאחרונה כפי שסיפרנו לכם נמצא במערכת יחסים חדשה עם הכדורגלנית ומי שצפויה לככב בגולסטאריות, קארין סנדל, זוגיות שמעוררת עניין ואף זוכה לכותרות 24/7.

זוגיות חדשה. ישראל אוגלבו וקארין סנדל

את כל זה עשה אוגלבו בחודשים ספורים ולפי גורמים המקורבים אליו יש עוד מספר פרויקטים בדרך שצפויים לצאת לפועל בשנה החדשה, שנת 2019.