מריה דומרק חושפת: "אמא שלי הסתירה את יהדותה והמשפחה של אבא הייתה די אנטישמית"

כוכבת האח הגדול הצליחה לרגש את מיליון וחצי עוקביה כשחשפה את הפרטים המרגשים על עברה המשפחתי. כל הפרטים

זמן צפייה: 00:38

מריה דומרק שאף פעם לא התביישה בעבר שלה ובלחשוף את חייה הפרטיים מספקת הצצה חדשה לחייה וחושפת סוד אותו לא שיתפה מעולם שהצליח להשאיר את מעל מיליון עוקביה בהלם.

דומרק ובן זוגה רועי קורנבלום שמצאו אהבה בין כותלי הבית ( אך מימשו אותה רק בחוץ) שבו מחופשה רומנטית בברצלונה כאשר הם חולים, אז בזמן שהם מתחזקים ושבים לעצמם מריה החליטה לתת לעוקבים שלה הזדמנות לשאול אותה שאלות בסטורי שלה ותוך כדי הצליחה להפתיע אותם כאשר חשפה את עברה המשפחתי.

פותחת את הלב. מריה דומרק ורועי קורנבלום

בין שלל המחמאות, הערות ושאלות שקיבלה מעוקביה שנסובו בין הצילומים החושפניים שלה, היחסים עם בן הזוג ודעותיה הכלליות, נשאלה דומרק על תאריך לידתה ומה משמעות שמה הפרטי. דומרק הפתיעה וענתה בגילוי לב וחשפה את הדרמה המשפחתית שלה "נולדתי ב25 בדצמבר ואת השם שלי [מריה] בחרה סבתא שלי מצד אבא, נוצריה, כי זה התאריך שבו נולד ישו ולאמא שלו קראו מריה" הסבירה מריה  "אמא שלי גרה אז ברוסיה והתבוללה. היא הסתירה את העובדה שהיא יהודיה, וכמובן שהיא מעולם לא חלמה שתקבל את ההזדמנות לעבור לארץ ישראל. המשפחה של אבא שלי הייתה די אנטישמית, ולאחר הגירושים שלהם - אמא שלי קיבלה מהם הרבה קללות נוראיות, ולי היא סיפרה שאני יהודיה ומה זה אומר רק כשעלינו לארץ".

עוד ב"גיל משעלי שם עין" 

מה קרה לקארין סנדל בעקבות הזוגיות עם ישראל אוגלבו?

לא התנהגו בהתאם: מירב ישראל VS אדל בספלוב

עם ישראל חי: השנה המטורפת של כוכב האח הגדול

לא רק דניאל גרינברג: אליאב רחמים בזוגיות

לעיניי כל עוקביה. הסטורי המדובר

דומרק שחשפה במהלך העונה של האח הגדול (ששבה בעוד מספר ימים לגירסת הVIP של הפורמט האהוב) על היחסים המורכבים עם אמא שלה מעדכנת על היחסים בין שתיהן : "הקשר בין אמא שלי לביני היה מאוד שונה לפני שנכנסתי ל'האח הגדול'".

הגילוי המפתיע על שמה של מריה והמשמעות שלו לא השאירו את העוקבים אדישים, מעריץ של מריה ניצל את אופצית השאלות באינסטגרם ושאל אותה "זה לא מפריע לך שהמשמעות של שמך זה 'אמא של ישו'? לא חשבת להחליף אותו?". דומרק ענתה בכנות האופיינית שלה גם לשאלה זו: "כשעברתי בית ספר לעיר אחרת, ניצלתי את ההזדמנות והחלפתי את השם שלי למירי. בעיקר בגלל הטראומה מכל הגזענות שהייתה כלפי רוסים בבית הספר שממנו הגעתי, ורציתי להתחיל מחדש ולהרגיש שווה כמו כולם. עם השנים קיבלתי את עצמי יותר ויותר, ואז חזרתי לשם האמיתי שלי. בסופו של דבר, זה רק שם. הוא לא קובע מי אני". אנחנו איתך