תתקעו בחצוצרה - כי שבק ס מתאחדים בשנית • יהיה פיצוץ

שנה אחרי הפעם האחרונה שבה התאחדו למופע ענק, חברי הלהקה הכריזו כי יופיעו יחד פעם נוספת בחודש ספטמבר • המופע ייערך בזאפה לייב פארק בראשון לציון, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 189 שקלים ל-249 שקלים • "נעלה על הבמה בהופעה כמו שרק אנחנו יודעים לתת כדי לספק לקהל שלנו את האנרגיות האלו שאין כמותן"

שב"ק ס'
שב"ק ס' | צילום: אריאל עפרון

הנה הנה הם באים: שנה אחרי שהתאחדו למופע היסטורי - חברי שבק ס הכריזו הבוקר (רביעי) על מופע איחוד נוסף, שייערך ב-14 בספטמבר בזאפה לייב פארק בראשון לציון. במופע האיחוד יקחו חלק כל שמונת חברי הלהקה: מוקי, מירו, חמי, נימי, פילוני, פלומפי, דוידי וג'ימס, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 189 שקלים ל-249 שקלים.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"שנה אחרי שהאמפי עף באוויר, האדמה רעדה וצבא השוף התייצב בהמוניו ויחד איתנו עבר חוויה מיסטית, סופר מרגשת, מסעירת חושים וחוץ גופית - השבק חוזרים ללייב פארק להופעה חד שנתית, רב תכליתית, כלל היקפית", מסרו חברי הלהקה. "מילה שלנו - יהיה פיצוץ. השבק תעלה על הבמה בהופעה כמו שרק היא יודעת לתת כדי לספק לקהל שלנו את האנרגיות האלו שאין כמותן, את הפלואו המטורף ואת הנגינה חסרת המעצורים שמאפיינות את האמפריה מאז ומעולם".

שבק ס נולדה ביבנה 1992 על ידי כמה חברים מהתיכון. לאורך השנים הוציאה הלהקה חמישה אלבומי אולפן, אלבום בהופעה חיה - ואינספור להיטים שבאמת קשה למנות (אבל אם בכל זאת תרצו סקירה קצרה, אז קבלו: "מכופף הבננות"; "תתקעו בחצוצרה"; "נופל וקם"; "יהיה פיצוץ").