למרות מחאת המוסלמים: אלטון ג'ון הקפיץ את מרוקו

המפלגה המוסלמית במרוקו דרשה להחרים הופעה של הזמר ברבאט "מחשש שיעודד הומוסקסואליות", אך לא פחות מ-40 אלף צופים נהרו להופעה. "הוא אחד הגדולים", סיפרה בהתרגשות מעריצה מקומית

כוכב הפופ הבריטי אלטון ג'ון הופיע אמש במרוקו בפני 40 אלף מעריצים נלהבים, למרות קריאות מצד המפלגה האסלאמית החזקה להחרים את ההופעה. המפלגה דרשה זאת בטענה כי הופעתו "עלולה לעודד הומוסקסואליות במרוקו".

ג'ון הקפיץ את הקהל הרב שהגיע לפסטיבל השנתי בעיר הבירה רבאט באמצעות הגדולים שבלהיטיו. "אני מודה למרוקו ולארמון המלוכה על שהזמינו אותי", הוא אמר לפני ההופעה. "אני גאה לשיר כאן".

עזיז דאקי, המנהל האומנותי של הפסטיבל, אמר לאתר middle east online כי ג'ון עמד בהבטחתו לבצע הופעה בלתי נשכחת במרוקו. יאסמינה פארורה, בת 45 ממרוקו, היתה מבין הרבבות שצפו במופע בהתלהבות. "הוא אחד הגדולים", היא אמרה בתום המופע.

בחודש פברואר עורר ג'ון המולה תקשורתית לאחר שטען בראיון למגזין אמריקני כי ישו היה הומו. בעקבות ההתבטאות אסרה עליו מצרים להופיע בשטחה, אך במרוקו, כאמור, הדרישות לחרם לא צלחו.

"חייו הפרטיים של אלטון ג'ון לא מעניינים אותנו", הבהיר עזיז, שגילה כי לזמר יש מעריצים נלהבים רבים במרוקו. "בפסטיבל מופיעים אנשים על בסיס איכות הופעתם על הבמה ועל בסיס הקריירה שלהם. ג'ון הוא אחד מזמרי הפופ הגדולים בכל הזמנים".

>>> אלטון ג'ון יופיע בישראל - כל הפרטים