ים או בריכה, שיזוף טבעי או בהתזה? הסלבס עונים על שאלון הקיץ הגדול

בשיאו של הקיץ, נועה קירל, סטטיק ובן אל ואמנים נטוספים הגיעו להופיע בפסטיבל נוער ענק. אז איך הם מתמודדים עם החום של אוגוסט?

זמן צפייה: 01:49

אתמול נערך בלייב פארק בראשון לציון פסטיבל "ראש אחד" בהשתתפות של כ-15,000 בני-נוער כשעל הבמה כל הכוכבים הכי גדולים בישראל שכבשו את הקהל במרץ למרות החום הכבד. את הפסטיבל הנחו היוטיוברית המובילה בישראל אשלי וקסמן בקשי לצד השחקן והפרזנטור עומר דרור, כמנחה אורחת שימשה בלוגרית האופנה בת ה-14 קים אור אזולאי.

המנחים ההורסים. אשלי וקסמן בקשי ועומר דרור

עוד ברשת בידור ותרבות:

משחקי הכס: אז מי נמצא ברשימה של אריה ולמה?

כרטיס זוגי: למה במקום ליצור מתח "רוחות קרות" הצחיק אותנו?

נטלפיקס הזמינה סדרות נוספות מיוצרי פאודה

על הבמה עלו אחד אחרי השני: אליעד שכבש את הקהל במופע מלא, הזמר והיוצר טליסמאן שביצע את מיטב הלהיטים, אביאור מלסה שנתן הופעה סוחפת בליווי נגנים, הזמר רועי סנדלר, הרקדן סטפן שהרקיד את כל הקהל, כוכב הפופ החדש ג'ייסון, פלג ואלון שאירחו את גל גברעם, נועה קירל שהפתיעה בלוק מושקע במיוחד, כוכבת הפופ עדי ביטי, אגם בוחבוט שמשם המשיכה להופיע בקיסריה עם משה פרץ, סטטיק ובן-אל שביצעו את כל הלהיטים האהובים שלהם וקטריקס ודורון ביטון שכבשו את הבמה והפתיעו את הקהל כאשר בזמן ההופעה החליפו שני לוקים על הבמה.

מנחה אורחת: קים אור אזולאי ושי מיקה יפרח

לכבוד האירוע שהתרחש בשיאו של הקיץ ביקשנו מהכוכבים לענות אעל שאלון הקיץ הגדול שיכריע פעם אחת ולתמיד: ים או בריכה? ביקיני או שלם? אבטיח או גלידה? שיזוף טבעי או בהתזה? צפו בוידאו.

צפו בתמונות מהאירוע:

חייבים סלפי
טירוף על הבמה
טליסמאן על הבמה
אגם בוחבוט
אגם בוחבוט
עדי ביטי
עדי ביטי
נועה קירל
נועה קירל
אליעד
אליעד
קטריקס ודורון ביטון
קטריקס ודורון ביטון
עומר דרור
עומר דרור

צילום סטילס: רפי דלויה