בורח מהעולם התחתון

"ידיעות אחרונות" : חיים רביבו החליט לעזוב את הארץ עם משפחתו לארה"ב בגלל איומים והטרדות מצד גורמים עבריינים בישראל. רביבו: "זה תלוש מהמציאות"

חיים רביבו החליט לעזוב את הארץ ולעבור עם משפחתו לארצות הברית בעקבות סכסוך אישי עם גורמים מהעולם התחתון - כך מדווח הבוקר העיתון "ידיעות אחרונות".

על פי העיתון, סבל רביבו בתקופה האחרונה מהטרדות של גורמים עבריינים, שהפעילו עליו איומים. בעקבות האירועים החליט כדורגלן הנבחרת לשעבר לעבור עם בני משפחתו ללוס אנג'לס, שם הוא צפוי להמשיך בפיתוח עסקיו עם ג'קי בן זקן.

רביבו, בן 36, נחשב לאחד מהבכירים שבשחקני הכדורגל הישראלים, ולאחר ששיחק בבני יהודה, הפועל תל אביב ומכבי חיפה בילה 7 עונות בקבוצות האירופיות סלטה ויגו הספרדית, ופנרבחצ'ה וגלטסראיי הטורקיות. בשנת 2003 חזר לעונת פרישה בקבוצת נעוריו מ.ס. אשדוד, אך פרש במהלכה. רביבו השתתף 67 פעמים במדי נבחרת ישראל.

"אהייה על קו ישראל-לוס אנג'לס בשנים הקרובות"

חיים רביבו אמר הבוקר, כי נסיעתו הקרובה ללוס אנג'לס עם משפחתו, תוכננה כבר לפני מספר חודשים, וזאת מתוך מטרה להרחיב את עסקיו האישיים בארה"ב. המשפחה מתכוונת לצאת לארה"ב רק בעוד כחודשיים, לקראת תחילת שנת הלימודים הבאה: "כל ניסיון לייחס למעבר מניעים שאינם משפחתיים או עסקיים הוא תלוש מהמציאות. אין לי שום כוונה להתנתק מעסקיי בישראל, מחבריי, ממשפחתי וממ.ס. אשדוד ואמשיך להיות על הקו ישראל-לוס אנג'לס".

עוד הוסיף רביבו כי משפחתו רגילה לעבור מדי כמה שנים לארץ אחרת, וכרגע ההחלטה היא להעביר את השנים הקרובות בלוס אנג'לס.