לזה הם באמת חיכו: צפו בנשיקה הלוהטת של איקר קסיאס ושרה קרבונרו

כל ספרד חיכתה לגביע, אבל גם לרגע הזה. השוער הנרגש ושדרית הקווים היפה, שבתחילת הטורניר עוד זכתה לביקורות קשות על הקשר שלה עם קפטן הנבחרת, סיימו את ראיון הזכייה עם רגע ספונטני ומרגש. צפו בקטע

הכדורגלן שוער נבחרת ספרד וכתבת טלוויזיה
הכדורגלן שוער נבחרת ספרד וכתבת טלוויזיה | צילום: צילומסך: יוטיוב

כל כך הרבה נכתב (וצולם) על הרומן בין איקר קסיאס לשרה קרבונרו במהלך החודש האחרון. אחרי ההפסד במשחק הראשון לשוויץ (1:0), שהכניס את נבחרת ספרד לצרות אך התברר בדיעבד כאחרון שלה במונדיאל, נשמעו גם ביקורות לא סלחניות כלפי הקשר הרומנטי בין השוער לשדרית הקווים היפהפייה. קרבונרו, שצולמה עומדת מאחורי השער של בן זוגה כשספג את הגול שגרם להפסד, ספגה האשמות על כך שהיא מוציאה אותו מריכוז ומשפיעה על יכולתו של הקפטן לרעה.

 

אבל ההמשך שיחק לטובת השניים. הנבחרת נכנסה לרצף ניצחונות, נראתה טוב וגם קסיאס שמר על שער נקי ב-5 מתוך 6 המשחקים הבאים - כולל 120 דקות בגמר אמש. גם הקנאה שבוודאי חשו מרבית הגברים בעולם נוכח "החיים הטובים" של קסיאס לא הצליחה לנחס את השוער המצוין וגם הרומנטיקה המשיכה לפרוח.

 

דקות ספורות אחרי ההנפה, שסחטה לא מעט דמעות מקסיאס הנרגש, הגיע שוער ריאל מדריד לראיון חגיגי אצל בת זוגו. מהרגע הראשון ניתן לראות שהשניים מתקשים לשלוט ברגשותיהם, ולאחר כמה משפטי סיכום לא מאוד מעמיקים, כמיטב המסורת, החליט איקר שהגיעה שעת כושר והפתיע את שדרית הטלוויזיה הספרדית בנשיקה לוהטת, אם כי קצרה, שלוותה בנשיקת פרידה נוספת על הלחי וסיום מפתיע אך מרגש לראיון. השוער חזר לחגיגות עם חבריו, בעוד קרבונרו נותרה סמוקה והמומה, כשהיא מנסה להחזיר את השידור לאולפן. אין ספק, אלופים השניים.