היום ה-39: ויקי, עדי, לירן ואסף בשיחות בחצר

דיירי ה-VIP בשיחות בחצר על החיים אחרי האח הגדול. ויקי לא רוצה שהזמן בבית יעבור | כל העדכונים מבית האח הגדול

זמן צפייה: 03:44

24:00 בשר או טבעונות?

הדיירים מדברים על אוכל ועל בישול. אסף אומר שהוא לא יודע לבשל, לירן אומר לו: "אתה דווקא חייב לדעת. אתה אוהב לאכול, זה יעשה לך טוב".

דיון האוכל נמשך ואורלי שואלת את שי אם הוא יודע לבשל. והוא עונה: "לא ממש, בדרך כלל שאני מנסה זה נגמר לא טוב". כעבור מספר דקות שי חי מברך את הדיירים בלילה טוב והולך לחדר השינה.

בהמשך הדיירים מחמיאים ללירן על השניצלים שהכין בצהריים ואומרים שהיה מעולה. ומשם הם ממשיכים לשיחה על בשר. במהלך השיחה לירן שואל: "מה היה קורה אם הייתה פה טבעונית?"  הדיירים עונים: "וואי וואי היה פה בלאגן".

השיחה עוברת לנושא טבעונות ועדי מביע את דעתו ואומר: "תחליפי בשר זה צביעות, אתם טבעונים שלא רוצים לאכול בשר, אז למה אתם ממציאים דברים שדומים לבשר? החלטתם לא לאכול את זה אז אל תאכלו דברים שמדמים בשר" לירן מגיב: "אנחנו מתחילים להבין שאתה שונא טבעונים?" עדי: "ממש לא נכון".

23:00 - עדי, לירן, ויקי ואסף בשיחות על הספה

בחצר שואל עדי את אסף: "סבתא שלך צופה בך עכשיו?". אסף משיב שהיא כבר ישנה אבל בטח אמא שלו צופה בו.

בחצר צוחק עדי על "הזקנים" בבית בעקבות המשימה האחרונה. ויקי בתגובה: "כשנצא מהבית כל הנכדים והילדים שלנו יתעצבנו עלייך". לירן מוסיף: "כל האגודות של האנשים המבוגרים יצאו נגדך". עדי מוסיף שעבורו להכין קפה לכל הדיירים ולדאוג להם כל הזמן זה עינוי ומדגיש: "אתם לא מבינים כמה זה קשה לי, הייתי מותש". לירן בתגובה לעדי: "כל משימה אתה מתלונן ואומר שזאת המשימה הכי קשה שהייתה לך. אתה שונא לנשום, הכל אתה שונא". אסף צוחק ואומר לעדי: "אתה גדלת ברוטשילד אה?". עדי בתגובה משיב שתמיד התנהגו אליו בעדינות.

אורלי יוצאת החוצה לחצר ועדי, אסף, ויקי ולירן משחקים משחק בו הם "נרדמו". אורלי צוחקת. אורלי אומרת לאסף, ויקי, עדי ולירן: "אני לא מצליחה להירדם. קר לי". לירן בתגובה משיב: "ברור שלא תצליחי להירדם את ישנה עם מעיל עור".

הדיירים צוחקים על התפריט המצומצם של אורלי. אורלי בתגובה אומרת להם: "אני לא מאמינה שבעבר רבתם איתי על מלפפון. לאיזה מצב הגענו?".

 

22:00- אסף מחליט להעסיק את עצמו ונכנס לג'קוזי

הדיירים מתלוננים שאין מה לאכול בבית. ויקי בתגובה: "יש אוכל, תפסיקו להגיד שאין מה לאכול". עדי שואל את ויקי בחצר: "אמרת שאת אוהבת ילדים, אז איך רבת עם נטלי?". ויקי בתגובה: "למה עם הילדים שלי אני לא רבה?".

אורלי מודיעה לכולם שהיא הולכת לישון. אסף יוצא לחצר חסר מצב רוח: "משעמם לי ולא כיף לי". ויקי משיבה: "יש לך מצבי רוח משתנים". אסף שואל את ויקי, לירן ועדי בחצר מה היה השיא שלהם היום. וויקי עונה: "אין שיא. לא חייב להיות שיא כדי שנהנה".

אסף מתלבט אם להיכנס לבריכה ואומר: "אני ממש עייף". לירן בתגובה משיב: "זה ירדים אותך, אתה תישן טוב יותר". אסף מחזק ואומר שתמיד אחרי שהוא נכנס לבריכה הוא מתעייף. לבסוף, מחליט אסף להיכנס לג'קוזי ואומר לויקי: "חיים את החיים פעם אחת". אחרי שנכנס הוא מדווח לדיירים: "איזה טעות עשיתי. אני לא נורמלי, המים קרים". לירן שואל אותו: "כמה זמן תישאר בארץ אחרי האח?". אסף בתגובה: "אני רוצה קצת זמן עם אמא שלי וזה יהיה זמן מצוין להישאר בארץ".

 

21:00- ויקי מסרבת להיפרד מהבית

בחדר שינה ממשיך אסף להקריא לדיירים את חוקי הבית בהומור.

בשיחה בחצר מדברים הישאם ובן זיני על קריירות משחק ואהבה. הישאם שואל את בן זיני אם הוא שוקל ברצינות להתחתן עכשיו ובן זיני בתגובה משיב שכרגע לא אבל שהוא יודע שטיילור היא האישה של חייו והוא לא רואה איך הוא יכול לאהוב מישהי אחרת.

אסף מצטרף להישאם ובן זיני לחצר ושואל אותם איזו משימה הם הכי אהבו.  בן זיני משיב: "המשימה עם הטלפון, ראיתי את טיילור". הישאם מוסיף: "זאת הייתה המשימה הכי קלילה".

הישאם משתף את אסף ביתרונות ובחסרונות בלהיות דמות ידועה בציבור ואומר: "זה כיף אבל יש רגעים שזה מפריע לך". אסף מוסיף: "בטח כשאתה אוכל". הישאם משיב בחיוב. הישאם מרחיב ומספר לאסף ובן זיני על חייהם של השחקנים. אסף מציע לבן זיני להיכנס לבריכה ובן זיני בתגובה משיב בחיוב. אסף חוזר בו מהרעיון ובן זיני אומר:  "אתה תמיד עושה את זה".

בן זיני משתף את הישאם ואסף בחצר על ימי הצילום שלו והוסיף: "תמיד הימי צילום יוצאים בדיוק איך שאני רוצה". לירן מצטרף אליהם לחצר והם מתכננים איזה עוגה יכינו לאורלי ליום הולדתה מחר. ויקי יוצאת לחצר ואומרת לדיירים: "אני מקווה שמוקדם שיהיה לי עוד הרבה זמן לשבת פה והזמן לא יעבור". בן זיני בתגובה: "ויקי את נוראית". ויקי צוחקת ושואלת: "אני מעצבנת אתכם?". בן זיני משיב שחלילה וכל אחד ומה שטוב לו.

בן זיני שואל את ויקי מה קרה עם בנה שמת והיא בתגובה משיבה: "אני אספר לך אבל לא עכשיו". בן זיני מתנצל ששאל ומבקש לדבר על דברים שמחים. לירן שואל את ויקי מה תלבש לחתונה של הבן שלה והיא בתגובה: "קודם כל אני אחזור לתזונה בריאה ואעשה הרבה ספורט, ארד במשקל. אתם לא תזהו אותי".

 

20:00-  הדיירים נהנים מהאינטימיות בבית

בשיחה בחצר נטלי משתפת את ויקי ברצון שלה בזוגיות ואומרת: "אני רוצה לחזור הביתה בסוף יום ושיהיה מישהו שאני יכולה לשים עליו את הראש, אבל כבר התרגלתי ללבד". ויקי בתגובה משיבה: "תיזהרי מזה, את צעירה והכל לפנייך. אני רגילה להיות לבד וזה לא טוב את הופכת להיות אגואיסטית". ויקי מרחיבה: "אני כן רוצה זוגיות, לא אשקר. אבל זה קשה".

נטלי אומרת לכל הדיירים בחצר: "איזה כיף, נהייתה פה אינטימיות בבית". לירן מחזק ומוסיף: "כן אני מוצא את עצמי לבד בכל חלל שאני נכנס אליו". לירן שואל את נטלי מה הדבר הראשון שתעשה כשתגיע הביתה אחרי שתראה את פצפץ. נטלי משיבה: "אסתכל בפלאפון ואעשה מרתון של הסדרה 'הכלה מאיסטנבול".

האח הגדול משמיע לדיירים את השיר "My Life Is Going On" ונטלי צועקת: "זה השיר שלי! תודה האח הגדול!". אורלי בתגובה: "אני לא מכירה את השיר הזה אבל זה שיר מאוד יפה".

אסף מקריא לדיירים בחדר שינה את ספר החוקים של האח הגדול בהומור וכולם צוחקים.

 

19:00- טקס המגבות של אסף

לירן מעיר לאסף על הקנסות שהוא מקבל ונטלי אומרת: "לירן אתה לוקח את הבית ברצינות מדי, תשחרר". הישאם מוסיף: "ויקי ואורלי הן היחידות שלא צברו קנסות כלל מתחילת העונה". הישאם מוסיף: "אני חושב שנרי עשתה 30 קנסות מתחילת העונה". לירן משיב: "נרי הייתה אטרקציה פה".

בבקתה, אסף ועדי עושים לנטלי ואורלי טיפול באנרגיות והן מתקשות להישאר רציניות. אסף מבקש מאורלי לקרוא להישאם על מנת שיעבור טקס לטיהור אנרגיות גם הוא. הישאם אומר לעדי ואסף שהוא ידע שנרי תודח, אבל ההדחה של עדן הייתה הפתעה. אסף מוסיף: "אי אפשר לדעת מה יהיה. כל אחד פה הוא דמות ואישיות מדהימה, לך תדע כמה אנשים צופים בכלל בתכנית".

הישאם מציע לאסף ועדי בבקתה לעשות תרגיל מאולתר בו עליהם לדמיין מולם בן אדם שהיו רוצים להגיד לו משהו. אסף בתגובה אומר: " זה תרגיל ממש קשה". עדי אומר: "אין אצלי דבר כזה, אני תמיד אומר לכולם כל מה שאני חושב".

ויקי, בן זיני ולירן יושבים בחצר ומדברים על הרגלי האכילה שלהם בבית. שי חי מצטרף אליהם ולירן אומר בהומור: "הנה אסיר מספר 9". שי חי בתגובה: "9 זה מספר טוב. למה אמרת 9?". לירן משיב שללא סיבה מיוחדת ושי חי בתגובה משיב: "זה מספר המזל שלי".

 

18:00- הדיירים מעלים השערות מה עומד מאחורי השירים המתנגנים 

האח הגדול משמיע לדיירים את השיר "יום מעונן" של להקת הי פייב וכולם קמים לרקוד מלבד שי חי. אורלי בתגובה: "שי חי זה הארדקור, זה לא מעניין אותו". הדיירים מנסים לנחש מה עומד מאחורי השירים ואיך זה מתקשר למשימה הבאה. אסף אומר לדיירים בחצר: "שירים פה בבית גורמים לך להרגיש דברים שבחוץ הם לא גורמים לך".

הדיירים מעלים השערות מי ייצג את המדינה באירוויזיון הקרוב. בן זיני: "אם נעשה דאבל, אנחנו נעשה פה היסטוריה". ויקי בתגובה אומרת: "עדיף שלא יהיה דאבל. אתם יודעים כמה כסף זה מצריך מהמדינה לעשות את האירוויזיון אצלנו שנתיים ברצף?".

האח הגדול משמיע שיר נוסף לדיירים "רמז" של חווה אלברשטיין. לירן בתגובה: "לא סתם יש שירים. זה רמז". בן זיני מוסיף: "השיר הזה עושה אותי עצוב".  האח הגדול משמיע לדיירים את השיר "חלומות" של אייל גולן והדיירים מרוצים. אסף ובן זיני מתחילים לרקוד ולהשתטות. השיר נגמר, אסף אומר: "חברים צריך לתת קרדיט למי שמבצע את השיר במקור" עדי בתגובה משיב: "יש לך בעיה עם אייל גולן? הוא ביצע את השיר כרגע, מה זה חשוב מי מבצע במקור?".

אורלי משתפת את דיירי הבית שמחר זה יום ההולדת שלה, הדיירים מופתעים ואומרים שיחגגו לה.

ויקי משתפת בחצר את אורלי, עדי, נטלי ובן זיני שהיא רכושנית ושומרת כל דבר קטן: "יש לי ציורים של הילדים שלי מגיל קטן שאני מסרבת לזרוק". אורלי מוסיפה: "אני לא אגרנית, זורקת הכל". הישאם יוצא לחצר ואסף מתחיל לצחוק עליו, לירן שואל את אסף בצחוק: "יש לך משהו נגד ערבים?".

 

17:00- הדיירים נהנים משירי נוסטלגיה

ויקי ונטלי מכינות ארוחת צהריים לדיירים. עדי נכנס למטבח ואומר: "סתם אתם אוכלים אני אומר לכם, משעמום". ויקי בתגובה: "לא נכון, כולם רעבים". עדי משיב: "איזה רעבים? זה משעמום ומההרגל".

נטלי מספרת להישאם על עסק בגדי הים שניהלה בעבר ועל הכישלון שלו: "כל החסכונות שלי מגיל צעיר נזרקו לפח, עשינו הכל לבד. שתי ילדות קטנות מתלהבות, בלי ניסיון. הייתי קצת יהירה כשחשבתי שהשם שלי בלבד יביא את ההצלחה".

בסלון, עדי והישאם בשיחה על המשיח. עדי מבקש מהישאם שיעביר להם שיעור על הקוראן. והישאם משיב: "אני לא מספר את זה טוב כמוך". אסף מצטרף לשיחה:"אתם קולטים שהנצרות הגיעה כמעט 1000 שנה אחרי היהדות?". שלושתם מתחילים לדבר על החיים בעולם הבא ועל גלגול נשמות.

הדיירים מתיישבים לאכול ארוחת צהריים. נטלי מציעה לדיירים שיעשו ערב פיצות. וויקי אומרת: "אני לא סובלת פיצה, אני לא אוהבת קטשופ ורסק". נטלי ואורלי מתפלאות איך אפשר לא לאהוב פיצה ואורלי אומרת: "אם זה לא היה כזה הורג ומשמין הייתי אוכלת כל יום פיצה". בן זיני מסכם ואומר: "אין כמו אוכל. אוכל זה החיים".

האח הגדול משמיע לדיירי הבית בזמן הארוחה את השיר "הכל יהיה בסדר" של מופע הארנבות של ד"ר קספר. עדי בתגובה לא מרוצה מהשיר שהושמע ואומר: "מה זה השיר הזה?". האח הגדול משמיע לדיירים שיר נוסטלגי נוסף "אילו ציפורים". אסף ועדי רוקדים בהומור. עדי נרתע מהריקוד ואסף בתגובה: "עדי מפחד מאינטימיות, ממגע". נטלי אומרת לדיירים: "בפעם אחרונה שהיה רצף של שירים בוראט הגיע". האח הגדול משמיע לדיירים שיר נוסף- "היום" של אהוד בנאי.  עדי בתגובה: "או, זה שיר טוב".

 

16:00- הדיירים בשיחות על אוכל

אסף שובר בטעות את אחת הבלטות בחצר ולירן בתגובה צועק: "קנס של עוד 1000 שקל".  בחצר אורלי, לירן, עדי, בן זיני ואסף חולקים אחד עם השנייה היכן ניתן לקנות את הפיצוחים הטובים ביותר בתל אביב ולירן מתרגש כששומע שהוא ועדי קונים באותו מקום ואומר:  "אתה גבר שמבין עניין".

אסף אומר לבן זיני, לירן ועדי בחצר: "אתה קולט כמה אנשים צופים בנו?". אסף מוסיף: "אתה קולט שכשנצא מהבית כמה אנשים יהיו סביבנו שראו אותנו פה בבית באופן יום יומי?". עדי מוסיף ואומר: "אתה יודע כמה סרטונים ויראליים שלנו רצים ברשת עכשיו?". אסף בתגובה משיב: "הלוואי".

עדי אומר ללירן, בן זיני ואסף בחצר שויקי מכינה לכולם שניצלים והוא פחות רוצה לאכול שניצל. אסף מחזק אותו ובן זיני בתגובה מציע: "בואו נכין קינואה".  עדי מוסיף: "למה לאכול סתם כדי להעביר את הזמן? אתה יודע איזה כיף זה לאכול כשבאמת רעבים?".

שי חי הולך הלוך חזור בחצר ולירן אומר לו: "אתה עושה לי סחרחורת". שי חי בתגובה: "אני חושב".

אסף יוצא לחצר עם לחם וטחינה גולמית ואומר: "אין כמו טחינה גולמית". לירן בתגובה: "למה אתה כל הזמן נוגע בטחינה? היא תיגמר". עדי מוסיף: "כמה עולה לגדל ילד כמו אסף וואי, הוא אוכל הרבה". אסף מוסיף שההורים שלו מפנקים אותו מאוד כשהוא בארץ ושהוא תמיד אוכל הרבה.

בן זיני מספר לשי חי, לירן, הישאם ועדי בחצר על ההיכרות שלו ושל בת זוגתו טיילור: "היינו בהשקה יחד ועשינו יחד סטורי. ביקשתי ממנה שלא תמחק אותו ובסוף היום ראיתי שהיא מחקה את כולם חוץ מהסטורי איתי. משם זה היסטוריה".                                    שי חי מספר לבן זיני שבעבר יצא לו להכיר את טיילור והם ניהלו שיחה קצרה.

 

15:00 בסך הכל להיות מאושרים

שי חי והישאם משוחחים בחצר על הכמיהה בחברה הערבית למקצועות כמו רופאים ועורכי דין. הישאם מספר שהוא דוחף את ילדיו מגיל אפס לטעום מכל תחום, כך כשהם יגדלו, יהיה להם קל לדעת מה הם רוצים לעשות. שי חי מוסיף שגם בחברה הישראלית רוב האנשים עושים סתם תארים ולא באמת מתעסקים במה שהם אוהבים. הישאם מסכם ואומר שכולם בסך הכל רוצים להיות מאושרים ומוסיף "אני מאוד מאושר ממה שאני עושה. בשביל זה נוצרתי".

בינתיים, לירן ונטלי במטבח מכינים שניצלים, לירן על עדי: "איזה עדי זה. מלי צריכה לך להדליק משואה".

אסף מקבל מסוק, מתרגש מאוד ומנסה לנחש מי שלח לו את המסוק. עדי צוחק ואומר "תשמע, זה משהו מיוחד שתימני שולח מסוק לתימני. זה לא קרה עדיין".

 

14:00 צהריים בחדר שינה

הדיירים מעבירים את הצהריים במנוחה בחדר השינה. עדי ושי חי מדברים על כך שהם מחכים כבר להגיע הביתה לראות את הפרקים של התכנית.

נטלי מסרקת את השיער של אסף ומספרת לו שלפני שבע שנים היא קיצצה את השיער ותרמה לחולי סרטן, אסף מופתע לשמוע ואומר שהיה גם רוצה לתרום. בהמשך, נטלי מחליטה שהיא תחפש את ריף לאסף ותלביש לו ז'קט וציציות בדיוק כמו אסף. לאחר מכן לירן ועדי מצטרפים משתעשעים עם אסף וצוחקים על השיער שלו. אסף מספר שיש לו קרחת באמצע הראש ואומר שלכל רקדן ברייקדאנס שמכבד את עצמו יש קרחת בראש.

ויקי מספרת לאורלי ונטלי על הנכדים שלה, אורלי משתפת שהיא תמיד מפנקת את האחיינים הקטנים שלה. בהמשך, אורלי אומרת לנטלי בשיחה על זוגיות, שלפי דעתה נטלי תהיה בזוגיות יציבה עוד חצי שנה מקסימום.

13:00 "אתה תסתכל איך כולם אוכלים ותשבע"

הדיירים אוכלים את ארוחת הבוקר שויקי ולירן הכינו ונהנים מהאוכל הטעים. נטלי אומרת ללירן שאין לו מילה בגלל שהוא נותן לעדי לאכול, למרות איך שהוא התנהג אתמול. לירן מיד דורש מעדי להתנצל על כך שהוא קרא לו שתלטן ומוסיף: "תסתכל איך כולם אוכלים ותשבע מזה". לבסוף עדי מתרצה, מתנצל בפניו ולירן נותן לו לאכול. נטלי צוחקת ואומרת: "אנחנו צריכים לשלם על כל הטעויות של מלי".

עדי אומר, על אסף, ללירן שהטאלנט שלהם כבר לא ייצוגי ומוסיף "הבעיה שאם נפטר אותו עכשיו, הוא יעמיד אותנו להדחה". בהמשך, נטלי מספרת לאסף על מצב הקשישים שחיים בבדידות במדינה שלנו ומבטיחה לו שתיקח אותו להתנדב יחד איתה.

12:00 שיחות בוקר

הישאם, אסף ועדי בשיחה בחצר. הישאם אומר לאסף שהוא יתגעגע אליו מאוד אחרי שייצא מפה, אסף משיב שגם הוא מאוד יתגעגע ומציע לו לבוא להתארח אצלו בארה"ב. עדי צוחק ואומר להישאם "אתה תראה את אסף מהר מאוד מעביר שיעורים במסגדים".

עדי, נטלי, הישאם ולירן משוחחים על נשים מלאות. עדי טוען שהנשים של היום לא מנסות לרזות בגלל הבריאות, והן פשוט רוצות להיות רזות. הישאם מוסיף שהוא מכיר הרבה נשים מלאות ושמנות שמרגישות בנוח עם עצמן וטוב להן. נטלי בתגובה: "אני בעד שכל אישה תרגיש בנוח עם עצמה, ואם לא טוב לך, קומי ותשני את המצב".

במהלך אימון בוקר, אסף מתלונן בפני בן שהוא עובד הרבה על הידיים באימונים וגדל לו הטוסיק במקום. בן צוחק ואומר שהוא מרגיש גאה שהם שומרים על שגרת אימונים בבית האח הגדול.

בינתיים, ויקי ולירן מסדרים את המטבח ומכינים ארוחת בוקר.

11:00 ככה זה כשאוהבים 

הדיירים יושבים בחצר, אסף משתף שהוא שמח שהמשימה הסתיימה "זה הייתה המשימה הכי קשה שחוויתי". הדיירים ממשיכים וצוחקים על השהות שלהם בבית עד כה, מעבירים חוויות מהמשימות ומהרגעים המצחיקים שהיו בבית.

עדי אומר ללירן שהוא שמח שהמטבח חוזר לידיים שלו סוף סוף, לירן בתגובה שואל מה להכין לארוחת הבוקר ומודיע לעדי שהוא לא אוכל היום כלום בגלל ההתנהגות שלו במשימה אתמול.

הדיירים ממשיכים לצחוק והפעם מסתלבטים על אורלי ועל הרגלי האכילה שלה. שי חי: "הדרך אל הלב של אורלי היא פשוטה, צריך רק להביא לה מלפפונים בבוקר".

אסף אומר לנטלי וויקי שקשה לו עם המתח ששורר ביניהן. נטלי משיבה לו שהכל בסדר ואומרת "גם עם אמא שלי אני רבה לפעמים. ככה זה כשאוהבים".

10:00 הבוקר יאיר

הדיירים פותחים את הבוקר עם השיר "הבוקר יאיר". בן: "איזה שיר קיצ'י ולא יפה", עדי בתגובה: "מי אתה שתגיד?". בן משיב ואומר "אני בן זיני ויש לי דעה".

אסף, בן ולירן מתקשים לקום מהמיטה, בן אומר: "40 יום שלא ישנתי צהריים. את האמת כבר עלה לי". בהמשך, הם מחקים את עדי וצוחקים עליו על כך ששבר אתמול את המשימה 20 דקות לפני הסוף.

בחצר, נטלי אומרת לעדי ושי חי: "היום יהיה יום של " NOTHING, עדי משיב: "עזבי. עדיף ככה, קצת מנוחה". נטלי משתפת אותם שהיא ידעה שהיא תכנס לבית ושישר יחשבו עליה שהיא מתנשאת. שי חי אומר: "ככה את נתפסת בהתחלה", עדי מוסיף: "בשבוע הראשון היית סגורה רצח. שלושה ימים לא אמרת לי בוקר טוב". נטלי מסבירה שזה חרדה חברתית ושי חי צוחק ואומר "פסיכולוגים קוראים לזה פרצוף איכה". בהמשך, נטלי אומרת: "איך אני אתעורר בלי אסף כשאצא מפה", בן מצטרף ואומר "את יכולה להתעורר עם אסף גם בבית".

02:00 הדיירים ישנים

01:00 הדיירים מסרבים ללכת לישון

עדי ולירן יושבים לדבר בחדר העישון. לירן נזכר בחיבור המדהים שהיה לו עם עדן ואומר: "כשיוצאים מפה חייבים להיפגש איתה" עדי אומר: "ברור".

בחדר אמבטיה, לירן, עדי ואסף נזכרים ברגע שבו ויקי ראתה את הילד שלה. הם מסתלבטים על התגובה של לויקי כאשר היא ראתה את בנה. אסף לא מסוגל להתאפק וצוחק בזמן שהוא אומר לויקי: " עדי עושה לשון הרע" וממשיך לצחוק. ויקי מתעצבנת ואומרת ללירן: "די, אל תעצבן אותי".

לאחר מכן, לירן מדבר על הרעיון של אסף לשלוח משלוחי מנות לכל האנשים שהצביעו עבורו. אסף מציע להכניס ג'חנון עם ביצה ורסק לכל משלוחי המנות. לירן צוחק ואומר שזה לא כלכלי.

בזמן שעדי ולירן מתארגנים לשינה,  אסף פונה אליהם ואומר: "אתם קולטים שאנחנו מצולמים עכשיו?" לירן אשר המום מהשאלה מגיב: "ברור שאנחנו מצולמים".