להציל את אלירן: קמפיין גיוס ההמונים להצלת אלירן כובש את הרשת

אלירן בן ה-39 נשוי ואב ל-3 ילדים קטנים, מאושפז כעת במחלקת טיפול נמרץ לב ונאלץ לעבור השתלת לב בארה"ב. אשתו פתחה פרויקט גיוס המונים כדי לעמוד בעלויות הכספיות העצומות, והרשת לא מפסיקה להפתיע: "אני בשטף דמעות של תודה"

לאחר שמחלת הקורונה פגעה לו בשריר הלב, אלירן ג'רסי מתמודד עם אי ספיקת לב ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ לב. מצבו החמיר ולא נותר לו זמן להמתין ללב בארץ, כך הדרך היחידה להציל את חייו היא לעבור השתלת לב בארה"ב, אל המקום היחיד שיכול להציל את החיים שלו, בית החולים UC San Diego Health, בקליפורניה.

לתרומות לחצו כאן

כדי להתמודד עם ההוצאות הכספיות הכרוכות במסע הזה, אשתו יוכית פתחה פרויקט מימון המונים בבקשה להשיג מיליון ש"ח שאמורים להשלים את עלויות הניתוח, ההחלמה, תרופות, בדיקות, טיסות, ועלות המגורים של שנה בסביבת בית החולים. "אלירן נלחם בכל הכח על החיים, לשם כך אני זקוקה לכל עזרה", כתבה יוכית בעמוד הקמפיין באתר giveback. "אלירן אמנם תשוש אבל בהתרגשות גדולה ומודה לכם כל אחת ואחד באופן אישי", הוסיפה.

 

 

 

נכון לכתיבת שורות אלה, מאז פתיחת הקמפיין בחמישי האחרון, הצליחה יוכית לגייס 51% מהיעד בזכות כ-3,000 תורמים. "איזה עם מדהים יש לנו - אנחנו מתרגשים מהנכונות לסייע לנו", הוסיפה יוכית.

לתרומות לחצו כאן

 

צילום: באדיבות המצולם