היא רק רוצה לקנות: איפה עושים שופינג בורנה?

לא משנה באיזה מקום תהיו בעולם, חופשה היא לא חופשה אם לא חוזרים לארץ עם קניות. גם בורנה תוכלו לעשות את זה. הנה כמה מקומות מומלצים

זמן צפייה: 00:35

Metro

הסניף אמנם קצת רחוק מהעיר, וחלק מהדברים שתראו במטרו קיימים בכל דוכן בארץ, אבל  יתכן ויש שם מציאות שיהפכו את נסיעתכם לשם למשתלמת. מעבר למוצרי מזון, תוכלו למצוא שם מוצרי קוסמטיקה, ביגוד והנעלה, בגדי ספורט, חפצי נוי, אלקטרוניקה ועוד.

איפה: Vladislavovo Dist., Zapadna obikolna Str

השוק הטורקי

אחד הדברים הכיפיים לעשות בורנה הוא להסתובב בשווקים. השוק המוצלח ביותר הוא השוק הטורקי, שם, עם קצת סבלנות ואהבה למקומיים, תוכלו למצוא הכל מהכל- הלבשה תחתונה, בגדי מותגים, נעליים, פירות טעימים, צעצועים, מתנות ועוד.

איפה: בסמוך לקתדרלה, כ-30 מטרים מימין לחזיתה

קניון ורנה

קניון חדיש יחסית, בו תוכלו למצוא חוץ מחנויות נחמדות גם מסעדות ובתי קפה, אולמות קולנוע, מרכז החלקה על הקרח ואפילו מרכז באולינג חמוד.

איפה: 186 vladislav varnenchik blvd

פיקדילי פארק

כל מי שמכור לקניות לא יוכל שלא להתלהב מהקניון הענק הזה. 5,000 מ"ר, חמש קומות של אושר: דוכני גלידה, סופר מרקט, מסעדות, בתי קפה, חנויות פרחים, חנויות תכשיטים, בגדים ומה לא.

איפה: הקניון ממוקם ביציאה מורנה לכיוון סאני ביץ'

City Art Gallery of Boris Georgiev

אם אתם חובבי אמנות וכאלה שאוהבים גם לרכוש אותה, אז מדובר באחת הגלריות המרהיבות ביותר בורנה ובבולגריה בכלל. גלריית תמונות מהממת של האמן בוריס גאורגיאב. בין אם החלטתם לרכוש יצירות אומנות שונות וייחודיות ובין אם לאו, ביקור בגלריה הוא חוויה חד פעמית.

איפה: Luben Karavelov st, 1

טיפ: הסתובבו בשווקים

קניות בבולגריה, בעיקר של מזכרות, כדאי לעשות בשווקים או מידי רוכלים. באזורי התיירות הרוכלים נמצאים כמעט בכל פינה ומציעים תכשיטים, בגדים, כלי קרמיקה, עבודות יד שונות, מפות וכו'. בורנה במיוחד תוכלו למצוא המון רוכלים במיוחד סביב אטרקציות התיירות הגדולות למשל: סביב קתדרת העלייה לשמיים של מריה הקדושה, מחוץ לכנסיית ניקולאי הקדוש ועוד.

עשינו לכם חשק לורנה? כאן תמצאו דילים שווים במחירים מפתיעים