איך משיגים תרופה חדשנית לסרטן, בחינם?

מיזם חדש מסייע לחולי סרטן מכל העולם למצוא את המידע על הטיפול הכי חדשני שקיים עבורם בחינם

זמן צפייה: 05:36

במקרים רבים, השתתפות במחקר קליני לתרופה חדשנית עשויה לעשות את ההבדל בין מוות להצלת חיים. בעולם ובישראל היום נערכים אלפי מחקרים קליניים בסרטן, במסגרתם ניתן לקבל טיפול רפואי מיטבי ואת התרופות החדשות ביותר. כיצד עושים זאת?

לפני מספר חודשים, הקים ניר ארז את TRIAL-IN PHARMA, חברת ייעוץ ושירות עבור חולי סרטן ובני משפחותיהם. החברה מציעה בדיקה מקצועית והתאמה אישית של אופציות טיפוליות מהחדשניות ופורצות הדרך בעולם ובישראל.

"הכל התחיל מתחושות החמצה ופספוס נורא על כך שאולי הייתי יכול לעשות עוד משהו עבור אמי שחלתה ונפטרה מסרטן השד לפני כשש שנים", חושף מייסד החברה. "אף אחד לא יכול היה להציע לה טיפול מעבר לפרוטוקול המקובל. לא באמת ידעתי לשאול את השאלות הנכונות, ולקיתי בתחושה ש'לעשות' עבור אמי זה ללכת לעוד מומחה ולסמוך על האונקולוג שהוא יציע לה את הכי טוב שיש", הוסיף.

היום נערכים אלפי מחקרים קליניים בסרטן בישראל ובעולם
היום נערכים אלפי מחקרים קליניים בסרטן בישראל ובעולם

 

היום נערכים אלפי מחקרים קליניים בסרטן בישראל ובעולם, אשר במסגרתם ניתן לקבל טיפול רפואי. אונקולוגים יועצים בוחנים את התיק הרפואי של החולה, בשיתוף פעולה מלא עם האונקולוג המטפל, וסורקים את אלפי המחקרים הקליניים הרלוונטיים הפתוחים ברחבי העולם ובישראל, ומוצאים את המחקרים המתאימים לפרופיל המדויק של החולה.

"אנחנו נמצאים במצב קיים בו יש כ-240 אונקולוגים בישראל על כ-30 אלף חולי סרטן שמתווספים למספר חולים קיים" מודאג ניר ארז. "כל מי שרוצה לקבל מידע, יכול ליצור אתנו קשר באתר האינטרנט של המיזם, האתר ידידותי וקל לשימוש, בנוסף יש לנו מוקד טלפוני, או בעמוד הפייסבוק. אנחנו גובים עלות בדיקה ועלות ליווי מקצועי לאחר בדיקת התיק הרפואי והתאמת הטיפול הייעודי". צפו בראיון המלא מתוך העולם הבוקר

>> לאתר המיזם Trial In Pharma

העולם הבוקר כל הקטעים