אסון בתאילנד: ילדה ישראלית כבת 5 נהרגה בתאונת טרקטורונים בפוקט

התאונה התרחשה במהלך טיול טרקטורונים באי האקזוטי, כאשר על פי ההערכה, הטרקוטורון עליו נסעה הילדה, תושבת הכפר ריינה שבגליל התחתון, התנגש בטרקטורון אחר. קונסול ישראל בתאילנד והמחלקה לישראלים בחו"ל נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים להם בשעה קשה זו

תאילנד

טרגדיה בתאילנד: ילדה ישראלית כבת 5, תושבת הכפר ריינה שבגליל התחתון, נהרגה היום (חמישי) בתאונה במהלך טיול טרקוטורונים באי פוקט. ממשרד החוץ נמסר כי הטרקטורון עליו הורכבה הילדה התנגש, על פי ההערכה, עם טרקטורון אחר. קונסול ישראל בתאילנד והמחלקה לישראלים בחו"ל נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים להם בשעה קשה זו.

מוקדם יותר השבוע, אחרי כחודש של חיפושים, אותרה בפרו גופתו של אורן זמיר, המטייל הישראלי בן ה-26 שנעדר במדינה הדרום-אמריקנית מאז 14 באפריל. גופתו נמצאה בהר בגובה של 5,000 מטרים באזור בו יצא לטייל בטרק וואי-וואש באזור אנקש שבהרי האנדים.

אורן זמיר
אורן זמיר | צילום: מתוך פייסבוק

החיפושים אחר זמיר החלו כשהוא לא יצר קשר מאז יצא לבדו לטרק, ולא שב בטווח הזמן המוגדר לסיום המסלול (24 באפריל). המשטרה בפרו סרקה אחריו, ומשלחת חילוץ מיוחדת מטעם חברת "MAGNUS איתור וחילוץ" יצאה לפרו על מנת לאתרו. לטענת הרשויות בפרו, הוא ניסה לטפס לפסגה של הר אך נפל לתהום.