הבלוגרים המפורסמים יוצאים מהאינטרנט

עשרות אלפי לייקים ומאות תגובות בסגנון: "איפה אפשר לקנות את זה?" הביאו את הבלוגרים אלון שבו ונטלי לוין (עוגיו.נט) להרים בשנית פופ-אפ מכירה מחוץ לדפי האינטרנט. צפו בהצצה למאחורי הקלעים

זמן צפייה: 01:03

אם בתחום המסעדנות השפים לא מצטיינים בקולגיאליות יתרה, בעולם הבלוגים והאינסטגרם התחושה היא הפוכה. רוב הבלוגרים המצליחים משתפים פעולה זה עם זה (או זו) ויוצרים יחד שלל מתכונים מעוררי תאבון שיספקו את קהל העוקבים האדוק.

נטלי לוין (מהבלוג עוגיו.נט) ואלון שבו (קונדיטור, מעביר סדנאות ובעל בלוג הנושא את שמו) חברו בשנה שעברה לסשן אפייה קדחני כדי להכיר זה את זו ולנסות ליצור יחד קינוחים חדשים. החיבור הפך לחברות טובה, שהפך לאירוע פופ אפ מוצלח בתל אביב. "הפעם הקודמת הייתה מוצלחת מאוד. הרבה אנשים הגיעו ועוד יותר אנשים התאכזבו שלא נשאר כלום", מספרת לוין בחיוך. "החלטנו לעשות את האירוע שוב, כשהפעם שידרגנו את המכירה ב'מסיבת תה' שתיערך לפני. אנשים יוכלו לקנות כרטיסים למסיבת התה שלנו, או להגיע רק למכירה".

כיף לדעת שהקהל שלך ברשת באמת רוצה לרכוש את הקינוחים שלך
כיף לדעת שהקהל שלך ברשת באמת רוצה לרכוש את הקינוחים שלך | צילום: נועה רוזין

השנה בחרו השניים נושא: "פופ טארט" – משחק מילים משעשע בין המילים פופ-אפ (אירוע זמני עם תאריך התחלה וסיום קבועים מראש) ופופ-טארט המאפה-ממתק האמריקאי שמכניסים לטוסטר. בשורה התחתונה: האירוע כולו יהיה מלא בטארטלטים קטנים בשלל מילויים. "הרעיון הוא לצאת מהאינטרנט ולאפשר לאנשים שכל הזמן שואלים אותנו "איפה אפשר לקנות את הקינוח הזה?" אפשרות לרכוש את הדברים", מספר שבו. "כשאנחנו עובדים יחד, נטלי ואני, דברים מתחברים אחרת מאשר העבודה לבד. זה כיף גדול ואנחנו מאושרים שהביקוש לקינוחים שלנו גדול".

טארטלטים במגוון מילויים שונים של עוגיו.נט ואלון שבו
טארטלטים במגוון מילויים שונים של עוגיו.נט ואלון שבו | צילום: נועה רוזין

בביקור שערכנו אצל נטלי בבית השניים רידדו, הקציפו, הרכיבו ומילאו את הטארטלטים בשלל מילויים מגוונים. מצאנו שם טארטלט פסיפלורה ומרנג שנמס בפה, טארטלט קפה ושוקולד חלב ששבה את ליבנו (שילוב מעולה בין מרקמים וטעמים), טארטלט אננס ובזיליקום שהביא לידי ביטוי את המתיקות של האננס ואת הארומה של הבזיליקום באופן מופלא וגם טארטלט של שוקולד מקסיקני-מריר עם פתיתי צ'ילי. לא רק לאמיצים בלבד!

פופ טארט – הפופ אפ המתוק של אלון ונטלי, יום רביעי (17.5), 17:00-20:00 או עד גמר המלאי

מסיבת תה (בהזמנה מראש) 14:00 ו-17:00. רוצים להזמין טארטלטים מראש? לחצו כאן כל שאר הפרטים: באיוונט בפייסבוק

מצאנו את ארוחת הבוקר המושלמת 

מסעדה איטלקית חדשה וזולה בצפון תל אביב